torsdag den 30. januar 2014

Vincent...en vinterbadende flodhest mere

Jeg har lavet endnu en vinterbadende flodhest. Denne gang i "drengeversion". Han hedder Vincent og ser sådan her ud:


Ligesom Vivi har han badedragt og badering - bare i nogle lidt andre farver...

....til gengæld går han med matroshat i stedet for blomst i håret.



Opskriften på Vivi og Vincent er klar og får sin debut på AOH-messen i Rødovrehallen i den kommende weekend. Den kan købes på Fox og Janes stand, hvor jeg i øvrigt også er med som hæklende indslag. Kom og sig hej, hvis du kommer forbi. På standen kan du også se de færdighæklede versioner af Vivi og Vincent.

17 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tusind tak for hjælpen, Lea. Efter messen laver jeg et indlæg med opskrifterne og linklove til verdens bedste testhækler :-)

      Slet
  2. De er jo så fantastiske de to. Kommer man også til at kunne købe opskriften over nettet, eller gennem dig på en måde, hvis man ikke kommer forbi AOH-messen? De er alt for skønne, jeg er nødt til at sætte svigermor i gang. ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, opskriften kommer til salg via foxogjane.dk :-)

      Slet
  3. Årh, Min lille dreng skal døbes Vincent på næste lørdag :) den der fine flodhest ønsker jeg mig!

    SvarSlet
    Svar
    1. Nå ja! Det ville da være SÅ fint :-)

      Slet
  4. Hold fast, hvor er de altså søde. Kan man købe opskriften på nettet også?

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeps. Den kommer til salg via foxogjane.dk :-)

      Slet
  5. Årh hvor er de altså bare for søde :)

    SvarSlet
  6. JAAAAMEN Asli - hvor ER de bare FANTASTISKE!!!! Du er en STJERNE! :-)

    SvarSlet
  7. Jeg er total skudt i dine flodheste.. :-)

    SvarSlet
  8. Jeg tror det er en opskrift jeg er nødt til at erhverve mig

    SvarSlet
  9. Ih hvor er han bare skøn :)

    SvarSlet
  10. God dejlig mild og forårs agtig søndag.

    Sikke søde de er - din Vivi og Vincent, de har deres egen sjæl:-)

    Tina
    http://www.mariahoffbeck.blogspot.com

    SvarSlet
  11. Kan se at hos Fox og Jane bliver den solgt som hækle kit. Er det slet ikke muligt kun at købe opskriften?

    SvarSlet
  12. Super søde flodheste...
    Er det muligt at købe opskriften alene?
    Vh. Sussie

    SvarSlet

Topscorere den seneste uge