søndag den 26. januar 2014

Januargiveaway #4

Alting har en ende - også frøkenen & baronens store januargiveaway. Men vi slutter blødt af med et par hæklede sutsko med bobler. Dem, jeg udlodder, er lidt anderledes end dem, du kan se herover, for jeg er løbet tør for den rustrøde garn - til gengæld kan vinderen selv få lov at vælge, hvilken farve de sidste bobler skal være.

Sutsko eller uldne sokker er en del af min hjemmeuniform, som i øvrigt også består af et par oversize jens-lynere med gylp und alles. Lad mig bare sige, at det helt klart er sutskoene, der trækker looket op.

Sutskoene kan vindes ved at skrive en kommentar herunder, og hvis du har lyst til at dele et par ord om din hjemmeuniform, er du velkommen til det, men der er ingen tvang.

Vinderen finder jeg fredag d. 31. kl. 20 (ca).


74 kommentarer:

  1. Hvor er de fine! De ville mathe mit hjemmelook fantastisk: hjemmestrikkede sokker, nattøj og en morgenkåbe. Mange dage når jeg slet ikke at finde andet tøj frem

    SvarSlet
  2. De er så fine, de måtte gerne bo på mine fusser, det er jo pokkers koldt!

    SvarSlet
  3. Er sikker på at sådan et par ville gøre det godt til min hjemmeuniform! Jeg har ét par baggy herre sweatpants som er de bedste, det er aldrig en god dag når de skal vaskes og man må vente på de tørrer - de er mere end en gang blevet brugt stadig fugtige i elastikkanten! Overdelen svinger meget efter årstid og humør :-) Men det er altid det første jeg skifter til når jeg lander hjemme og ikke skal mere ud af døren :-)

    SvarSlet
  4. De er så fine! Min hjemmeuni består af løse jerseybukser, lag på lag trøjer og en kæmpe uldcardigan. Totalt hygge!:-)
    KH Camilla

    SvarSlet
  5. Hvor er de fine, laves de i børne str? Min hjemmeuniform er bløde jersey bukser, fleece og hjemmestrikkede sokker :-)

    SvarSlet
  6. De er bare så skønne! Dem vil mine fødder gerne bo i hele vinteren!

    SvarSlet
  7. Åh, de fine fuser ville lige være sagen for mine neuropatiramte fødder. Jeg kan slet ikke være til uden noget varmt på fødderne-dag og nat. Dine fusser er både søde og sjove!! Åh, dem kan jeg godt lide!!

    SvarSlet
  8. Hjemmeuniformen ? en gammel strikketrøje (Marianne Østergårds den skakternede som jeg strikkede i 80'erne) og et par bukser med elastik. Dertil vil sutskoene passe perfekt :o) - håber jeg vinder o)

    SvarSlet
  9. Dejlige sutsko, jeg elsker også at gå rundt i lækre uldne sokker, så vil elske at få disse skønne sko.

    SvarSlet
  10. De er SÅ fine, Asli! Tænk at du "bare " laver sådan nogle! Jeg har ingen hjemmeunifirm, bryder jeg mig ikke så meget om men noget varmt på fødderne er et MUST for mig, da de ellers fryser! Gid søndag!

    SvarSlet
  11. Enorm flotte og de ser ud til, at de lige ville passe min lille str 36-37 :-). Jeg vil i hvert fald gerne deltage i konkurrencen

    SvarSlet
  12. Kan man mase en str. 41 ned i? For de er SÅ fine :-) min hjemmeuniform er strikkede sokker, oversize striksweater og elastikbukser - og høstak :-)

    SvarSlet
  13. De er virkelig fine :) De måtte gerne bo på mine meget kolde fødder, der her i vintermånederne, hovedsageligt er beklædt med uldsokker, jo længere jo bedre ;)

    SvarSlet
  14. Hvor ser de skønne og varme ud :-) hjemmeuniformen er gamacher og en stor bluse - god søndag :-)

    SvarSlet
  15. Hvor er de bare fine! Dem vil jeg gerne vinde!!
    Kh Louise

    SvarSlet
  16. hvor er de bare skønne, ville være dejligt at tøffe rundt i dem:)

    SvarSlet
  17. Der er koldt herhjemme, så hjemmeuniformen består af skiundertøj, striktrøje, tørklæde, uldsokker og sutsko.

    SvarSlet
  18. Nøj, hvor er de fine - jeg sopper pt rundt i et par billige, rædsler fra Netto - men kan bare ikke undvære, at have noget varmt på fødderne. Synes det er noget så hyggeligt, at tøffe rundt i sådan et par. Især når min mors hjemmehæklede sokker, er indenunder - de er temmelig fast del af uniformen, når der er frostvejr!

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor fint. Så dygtig er jeg ikke endnu, så jeg vil gerne vinde.
      God søndag, venlig hilsen Louise

      Slet
  19. Ualmindelige skønne, sikke et flot stykke arbejde......jeg vil gerne være med i lodtrækningen!!!!!!

    SvarSlet
  20. Jeg vil også gerne være med. Min hjemme uniform er består ofte af lang sweatshirt, bare ben, sokker og klippere - kunne godt bruge et par ordentlig futter (:

    - Kit

    SvarSlet
  21. Nej hvor er de dejlige. Jeg har mine sutsko (eller pusser, som vi kalder dem i Sønderjylland) med mig overalt. Jeg kan ikke leve uden varme fødder, så sutsko er et must. Og flere er altid bedre end én ;)

    SvarSlet
  22. Hvor er de fine, dem kunne jeg godt tænke mig at vinde!! Min hjemmeuniform består af jerseybukser, undertrøje, pyjamasjakke og så selvfølgelig sokker, har fundet ud af at skisokker er dejligt varme, og lange.

    SvarSlet
  23. Ej hvor de bare er fine!!! De ville være helt super til hjemmeuniformen her! Jeg har ikke fast outfit men alt hvad der er behageligt og ikke strammer er bestemt et hit, især når man render rundt med en voksende mave!

    Signe

    SvarSlet
  24. De er godt nok lækker :-D
    Jeg futter rundt i et par leggings, oversize t-shirt, fleece trøje og skisokker ;-D
    Dine skønne sutsko ville bestemt være prikken over i'et, så x'er fingre for, JEG bliver den heldige vinder :-D

    SvarSlet
  25. De er da bare nusser ;)
    Min hjemmeuniform er et par baggybukser og en hættetrøje..
    God søndag
    marialundpedersen@gmail.com

    SvarSlet
  26. De er virkelig skønne... hvem ville ikke gerne eje sådan et par :-)
    Mange hilsner fra susan
    mail @ sherpa.dk

    SvarSlet
  27. Jeg er totalt vild med de sutsko, de vil gå godt sammen med mine grå lange gamacher og min over size tshirt som er mit ynglings hjemme sæt :0) ellers opskrift :0)

    SvarSlet
  28. Super fine! Jeg har ingen speciel "hjemmeuniform", dog er uldne sokker eller sutsko et must!! :)

    SvarSlet
  29. Ihhhhh hvor er de bare fine og de ville virkelig opdatere mit hjemme kostume

    SvarSlet
  30. Ihhhhh hvor er de bare fine og de ville virkelig opdatere mit hjemme kostume

    SvarSlet
  31. Jeg er med:-) De er super fine.

    SvarSlet
  32. Hvor ser de skønne ud. Perfekte til at holde fødderne varme i :)
    lene_mondrup@yahoo.dk

    SvarSlet
  33. Hvor er de fede! Sådan et par kunne jeg lige bruge vinteren over!

    SvarSlet
  34. Lige nu er søndags uniformen af Færøsk tema, forstået på den måde at trøjen der holder min varm, er færøsk, det er mine hjemmefutter også. De færinger kan sørme noget med garn. Er imponeret. Mine slidte jogginbukser er bare fra H&M. Slidt er godt= mere blødt og lækkert i min optik.

    SvarSlet
  35. Dem ville jeg rigtig gerne vinde. Min hjemme uniform er morgenkåbe i mørkerød, jeg kunne ikke få en i blå, som er min ynglings farve. Vh Lykke

    SvarSlet
  36. Skønne sutter! De ville passefint på mine ALTID kolde futter.

    SvarSlet
  37. Hvor er de fine ♡
    Det første jeg gør når jeg kommer hjem, er at smide bukserne og hoppe i et par meget slidte velourbukser. Som er blevet for store. Godt der er elastik i ;-)

    SvarSlet
  38. Ihh dem vil jeg gerne vinde! Jeg er til pyjamas bukser, strikttrøje, strikkede sokker og stort tørklæde..

    SvarSlet
  39. Dem ville jeg gerne give min søster - hun har fortjent noget, der er både varmt og pænt og som vil gøre hende rigtig glad i en kold tid.

    SvarSlet
  40. Så koldt som det er lige nu, og med sne der bare kommer vrimlende som jeg ved ikke hvad, er sådan et par sutsko da lige sagen

    SvarSlet
  41. De er rigtig fine :-)
    Hvis den fulde hjemmeuniform udrulles er jeg iført en heldragt fleece med hætte som min kære bror syede til mig da han gik på efterskole :-)
    /Jeanet

    SvarSlet
  42. Åh de vil bare være så gode til mine fødder :).
    Hilsen Kis
    kisasmussen55@gmail.com

    SvarSlet
  43. uh de måtte gerne ende her hos mig - ville helt klart også upgrade min hjemmeuniform!

    SvarSlet
  44. Jeg vil så gerne vinde dem, og jeg hepper på blå til at vikariere for den rustrøde :)

    SvarSlet
  45. Orj, sådan nogle vil jeg gerne vinde!

    SvarSlet
  46. Min hjemmeuniform er hudfarvet og lidt for bred. Og jeg véd bare det ville sætte prikken over i'et med de flotte sutsko til min (næsten lige så) flotte nøgne krop ;)

    Kram fra Camilla

    SvarSlet
  47. Igen: De er så fine! Dem vil jeg da vildt gerne vinde.

    Tidligere var min hjemmeuniform for fødderne et par meget lodne uld-snemands-futter. Men de gik helt op i limningen. Jeg har søgt oppe og nede uden at finde nogen magen til igen og det er ikke lykkedes mig at finde en anden værdig aftager. Meeen, det tror jeg godt de her kunne blive ;-)

    SvarSlet
  48. Min hjemmeuniform er "stilletter og røde negle" ;), så dine flade futter, ville være et skønt alternativ. De er så fede.

    SvarSlet
  49. MAX hyggelige
    Annettethyde@gmail.com

    SvarSlet
  50. Åååååååhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh vil ELSKE ELSKE ELSKE at vinde disse. Jeg har elsket dem siden du første gang viste dem på bloggen- de er über cool, og vildt fine med de små kugler, der samtidig er et væld af farver.
    De må SÅ GODT bo hjemme på mine fødder, mens jeg stadig kaster mig ud i hækleverdenens store univers, og blot lærer mere og mere :-)

    SvarSlet
  51. De er så fine, de sutsko, og jeg ville elske at iføre mig dem. Jeg synes helt klart, du selv skal vælge den sidste farve, hvis jeg vinder.

    Jeg har ikke nogen decideret hjemmeuniform, når bare jeg har noget blødt og behageligt på, og noget varmt i uld på fødderne. :)

    SvarSlet
  52. Hvor er de lækre. Det er sådan nogle flotte ting, der gør at jeg ville ønske at jeg kunne strikke :) Min hjemmeuniform en en top eller t-shirt, et par leggings og en stor varm sweater.
    Strikkede sutsko er lige det der skal til for at fuldende min hjemmeuniform :)

    www.mariahoffbeck.blogspot.com

    SvarSlet
  53. Ihhhhh altså hvor er de fantastiske!!!! Jeg håber virkelig jeg er heldig og vinder dem - mine gamle (og ret grimme sutsko) er der nemlig gået hul i så de ville vække stor glæde. Min hjemmeuniform er et par grå sweat pants og en Jersey top samt noget varm på fødderne :-) mange hilsener Mette - Mette.back@hotmail.com

    SvarSlet
  54. De er så fabelagtige! Ville redde mine små fødder fra at fryse i vores til tider lidt for kolde lejlighed, og matche super godt til de hjemmesyede danse-hyggebukser (:

    SvarSlet
  55. Så flotte! Faktisk tror jeg, at jeg ville bruge dem på mit arbejde - de er for fine til kun at blive brugt hjemme :)
    fjordside88@hotmail.com

    SvarSlet
  56. Mine hjemmesko er blevet slidt ned, så min hjemmehabit er ikke eksisterende! Så jeg lægger gerne et lod i puljen! Vh. Marianne

    SvarSlet
  57. Hjemmeuniformen er et par gamle udslidte cowboybukser og en hjemmesyet tunika, og ville elske at putte fødderne i dine überlækre hæklede futter :-)

    SvarSlet
  58. Som hjemmegående på barsel i et gammelt hus med temmeligt fodkoldt vil disse skønheder klart være et hit- specielt til de mange dage hvor man aldrig rigtig når ud af pyjamasbukserne :)

    SvarSlet
  59. Har lige købt et par fornuftige "voksne" sutsko, sværger dog til de strikkede og sokker, som ikke klemmer nogen steder. Derudover består hjemmeuniformen af bløde hjemmebukser af forskelligt tilsnit, t-shirt og en dejlig blød flece trøje, som min datter har syet for 10 år siden.

    SvarSlet
  60. Hvor er de flotte! Dem vil jeg føle mig som en prinsesse i, når jeg tøffer rundt herhjemme de næste mange måneder, da jeg netop har fået den dejligste lille søn. Min hjemmeuniform er sorte gymnastik jazzpants og en lang langærmet dejlig blød trøje, uhhmmmm......

    SvarSlet
  61. hvor er de flotte.
    lki@lobe.dk

    SvarSlet
  62. Jeg iklæder mig tøj der kan blive brugt til alt fra maling, træfældning, ler....så en slags arbejdstøj langt fra det pæne jeg bruger på arbejdet!! Så det kunne være hyggeligt at smutte i tøflerne efter man er godt brugt!!

    SvarSlet
  63. Jeg hopper altid i striksokker min mormor har strikket, hyggebukser og en striktrøje min svigermor har strikket til mig :-)

    SvarSlet
  64. Rigtig god tirsdag.

    Sikke nuttede og smukke hjemmesko. Jeg elsker din pynt ovenpå dem.
    Min hjemmeuniform er: leggins, varm sweater og uldsokker, disse skifter jeg dog gerne ud med dine hjemmesko:-)

    Håber og krydser:-)
    Tina

    SvarSlet
  65. De er SÅ fine!! Jeg har ikke rigtig nogen hjemmeuniform i øjeblikket, udover et par godt udtrådte sutsko...førhen var det et par stribede flonel-agtige pyjamas bukser. Savner faktisk en "uniform" når nu jeg tænker over det. Må på jagt efter et par bløde bukser;-)

    SvarSlet
  66. Hvor er de skønne. Dem vil jeg gerne vinde. De vil klæde mine Jens Lyn'ere ganske fortræffeligt! :-)

    SvarSlet
  67. De er super fine :)

    Jeg er virkelig grim, når jeg er hjemme. Det foregår i mandens blå str XL umbros sweatpants, en orange tanktop med tandpastapletter og sovs + ingen BH som bonus, og mandens str XL lilla zip-hoodie. SUPER look ;) Her skal sutterne også gerne trække op :P

    Sallybach@outlook.com

    SvarSlet
  68. SÅ hyggelige futtelutter
    annettethyde@gmail.com

    SvarSlet
  69. Super flotte hyggehjemmesko ... hvor ville jeg dog elske at trække dem på - sammen med lange strømper, uld cardiganen og min mands slidte joggingbukser (han er ikke pjattet med, at jeg snupper dem, men beder mig dog ikke skifte, når jeg først er i dem, så de må foregå i en snæver vending). Mit hjemmeoutfit er ikke noget specielt kønt syn - og jeg tænker, at dine fine hjemmesko ville trække det gevaldigt op.

    SvarSlet
  70. Min hjemmeuniform er et par grå velourbukser. Lidt for små (for det er da vel ikke mig, der er blevet lidt for stor???) det pifter jeg op med en stor uformelig strikbluse, og tænker... Godt jeg bor alene. :-) men der er ret fodkoldt i min nye lejlighed

    SvarSlet
  71. WAUUWW hvor er de flotte. De er da værd at eje. og de kan sagtens pifte hjemme dresset op, for slet ikke at tale om humøret. De er jo lige til at blive glade i låget af, at se på :-)

    SvarSlet

Topscorere den seneste uge