søndag den 19. januar 2014

Januargiveaway #3

 
Nu er vi godt i gang med januar måned, og det er tid til den tredje giveaway. Vi er også nået til en lidt større giveaway - nemlig Store Slubbert, som er en skaldepande, jeg hæklede for et par år siden. Han har tidligere pyntet i min stue, men nu vil han gerne ud i verden.

Han er en ordentlig krabat på over 40 cm i højden, så han kan give gode kram til dig eller et barn, du kender. Skriv en kommentar herunder, hvor du fortæller, hvem der skal have ham, hvis du vinder. Så finder jeg en vinder fredag d. 24. kl. 20 (ca.).

Du kan i øvrigt se flere skaldepander HER.


99 kommentarer:

  1. Hvor er han bare fin :) hvis jeg bliver så heldig at vinde, vil jeg forære den til min nevø :)

    SvarSlet
  2. Jeg er ikke sikker på om jeg TØR vinde ham - men jeg vil gerne ;-)

    SvarSlet
  3. Hvis jeg er så heldig at vinde må det blive til min søster Ulla, der er vild med tøjdyr og dukker. Hun vil simpelthen elske den. Og den er da også super skøn :o)

    SvarSlet
  4. Johan min lille vildbasse vil gerne vinde ham. Alle hans søstre inspirerer ham til at lege m dukker. Så det ville være så fedt m en drenge dukke

    SvarSlet
  5. Uh, det skal min ufødte søn helt sikkert! Så er der også lidt kontrast til alle søsterens lyserøde bamser!

    SvarSlet
  6. Mine tre drenge Gustav (som bliver 7 år på lørdag), Asger på 3 år og Bror på 6 mdr. ville uden tvivl få en fest i selskab med Store Slubbert😉

    SvarSlet
  7. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  8. Uhh han er fin.. Hvis jeg vinder, tror jeg han skal pynte i mit hjem lidt først, og bagefter gives vider til "min bedste ven" Tobias 4 år ;) Hilsen Margit (mkirketofte(a)hotmail.com)

    SvarSlet
  9. Jeg tror altså, at jeg vil være så fræk at beholde ham selv! Jeg sgu gerne have en krammer eller to af sådan en kleppert!

    SvarSlet
  10. Hvis jeg vinder ham kommer han nok hjem til min ældste datters yngste bonusbror (min x-mands kærestes søn - ja det er nogle vilde familieforhold vi har :)). Han fylder 5 næste gang og jeg er sikker på at han vil ELSKE ham her :)

    hersom@mil.dk

    SvarSlet
  11. Han er så skøn. Hvis jeg vinder skal han hjem til Liam vores lille barnebarn som kommer ud i verden i næste uge :-)

    SvarSlet
  12. Den ville fluks ryge hjem til min lille nevø. Han vil elske at kramme på den store slubbert og samtidig kan den virke som inspiration for min svigerinde, som er helt nybegynder i det store hækle-univers :-)

    SvarSlet
  13. Den ville glæde min venindes lille søn på 3½, det er lige noget for ham, da han er lidt en bandit selv ;)

    SvarSlet
  14. Hvis jeg er så heldig at vinde, er der ingen tvivl om at min store søn på 4 år skulle have ham.. Han har nemlig mødt ham (eller måske en magen til) - ude hos Fox og Jane i deres butik og det var kærlighed ved første blik, og han blev lidt trist over at Store Slubbert ikke kunne komme med hjem... Så der er ingen tvivl om at han ville gøre stor lykke og få et særdeles godt hjem - skulle vi være så heldige at han flyttede ind hos os..

    SvarSlet
  15. Hvor er han fræk og fin :) Hvis jeg vinder, vil jeg give ham til en af mine nevøer :)

    SvarSlet
  16. Den skal min datter have, hun skal nemlig være politimand til fastelavn. En forbryder ville da fuldende kostumet :)
    Niniee10@gmail.com

    SvarSlet
  17. Hvor er de fine alle dine skaldepander :)
    Jeg vil gerne vinde den til min søn, er sikker på han vil elske den :)

    SvarSlet
  18. Ej hvor er han sjov. Han kunne blive en skæg studiegadget på mit kriminologi-semester her til februar.....

    SvarSlet
  19. Hos os ville han nok få fast plads ved siden af bamse og de tre pirater i Marinus' seng.

    SvarSlet
  20. Den skal bo hos min 2-årige. Han vil elske den!

    SvarSlet
  21. Hvis jeg var så heldig at vinde, skulle han have sin plads i sofaen her hjemme :-). Men han ville nok ikke kunne være i fred for en lille pige på 2,5, som er vild med alt der minder om dukker og bamser! Så han må deles lidt mellem hende og os andre? :-)

    SvarSlet
  22. Det skal min søn, lille D på halvandet år. Vi har lært ham at sige Hov Hov med løftet pegefinger, når han eller andre gør noget, de ikke må. Han kunne passende sige Hov Hov til Store Slubbert og fortælle ham, at man ikke må komme i fængsel.

    SvarSlet
  23. Hvor er den sej, lige som alle dine andre skaldepander :) hvis jeg var så heldig at vinde, ville han flytte til Lyngby, hvor han skal på med min nevø, så de sammen skal liste sig af sted på tå når de skal ud og røve.. eller lave andre spilopper..

    SvarSlet
  24. Så skønne! Ville mine nevøer elske..

    SvarSlet
  25. Oj, han ville passe perfekt hjemme hos vores venners lille nyfødte bebs :D XD

    SvarSlet
  26. Det skulle lille fætter Sebastian som snart bliver 1 år. :-)

    SvarSlet
  27. Jamen det skal babyen i min mave da - og dens forældre;-) der klart er til tøjdyr og legetøj med humor, som man kan holde ud at have liggende fremme

    SvarSlet
  28. Den ville Svend på 3 år elske, han er pjattet med alt det der, der er lidt "farligt" for tiden. Riddere, pirater, politi og røvere. Jeg krydser fingre!

    SvarSlet
  29. Hvis jeg var så heldig at vinde, skulle min venindes dreng på 2 år have den. Hans far er pt. i syrien, så mon ikke en bamse ville være god at kramme når far ikke er der:-)
    nannalauth(a)hotmail.com

    SvarSlet
  30. Hvis jeg skulle være den heldige at vinde Store Slubbert, så vil jeg have ham selv. Jeg synes, at han er total vidunderlig med sit farlige skurke-look. Jeg elsker den hæklede struktur, men mestrer desværre ikke tenikken selv. Jeg lover, at jeg nok skal give Stor Slubbert et knus hver dag, så han kan blive glad og overveje at ikke at lave flere skurkeløjer...

    SvarSlet
  31. Det skal min datter, han ligner en sød bandit der kan på andre farlige banditter.

    SvarSlet
  32. Hvis jeg skulle være den heldige vinder af denne skønne give away skulle den bestemt være til min lille skønne dreng, der lige om lidt bliver 2 år - er sikker på at den ville blive yndlingen og få fast plads i rygsækken og ved hans side:-) jeg er vild med det skønne udtryk dine ting har:-) krydser fingre kh. Mette

    SvarSlet
  33. Han er fantastisk! På en måde høre han jo næsten tilhos fox og Jane! 😉
    Men jeg ville nu gerne have ham. Ville nok blive nødt til at dele ham lidt med Sofie men det er også ok. Jeg synes dine skaldepander er så skønne og dejligt detaljeret. Man kan se der er lagt arbejde og kærlighed i dem. 😉

    SvarSlet
  34. Hvor er han bare sød :) Hvis jeg vinder, skal mine niecer have ham, helt sikkert :)

    SvarSlet
  35. Han skal sidde ved siden af mig i sofaen, og give mig et kram i ny og næ :)

    SvarSlet
  36. Nøj han er fin, den skal min venindes søn helt sikkert have

    SvarSlet
  37. Han er da fantastisk. Hvis jeg er så heldig at vinde skal min datter på fem måneder have ham. Hun har lige ft opereret sin læbe-ganespalte, og må derfor kun lege med blødt legetøj. Vi er indlagt på riget på sjette dag -- vi keder os.

    SvarSlet
  38. Hvor er han bare flot :-) hvis jeg er heldig skal min yngste datter, Dagmar på 4 måneder have den :-)

    SvarSlet
  39. Åhr den kunne jeg godt tænke mig! Først skal han pryde kærestens og min nye lejlighed, og derefter tror jeg Store Slubbert skal hjem og underholder min lille nevø og gudsøn.

    SvarSlet
  40. Den fine røver skulle gå til sønnike, som for tiden er fuldstændig optaget af temaet politi og røver og leger det konstant med sit Playmobil. Ham der ville være en super supplement til den leg. 😊

    SvarSlet
  41. Han er SÅ lækker! Jeg krydser fingre for at min søn Magnus vinder ham. Han har nemlig snart et nyt værelse der skal pyntes med lækre ting!
    KH Camilla

    SvarSlet
  42. Hvis jeg skulle være så heldig, at vinde ham slubberten, så skulle han med mig på arbejde i børnebiblioteket, hvor han helt sikkert vil vække begejstring. Mvh Manja

    SvarSlet
  43. Jeg er nødt til at deltage i denne give-away. Jeg er helt forelsket i dine skaldepander, og vil elske at have en af dem boende hos os. Jeg vil nok lade som om at min datter på godt et år skal ha' ham, hvis vi vinder... meeeeen jeg ved godt at det i virkeligheden er mig, der kommer til at hygge mest med ham ;) Jeg krydser hermed fingre alt hvad jeg kan.

    SvarSlet
  44. Denne give away ville som alle de andre også har skrevet bare være for super at vinde. Jeg ville bruge ham på klinikken, når de små poder syntes det var for svært...så ville det være godt at holde denne slyngel i hånden!!!

    SvarSlet
  45. Den skal min ældste søn have, da han netop har ytret at han gerne vil være lommetyv..Hmmm mon det er tilfældigt når nu begge hans forældre er politibetjente haha... Åhhhh han ville knuselske den❤️

    SvarSlet
  46. Åh den er fin. Min 3-årlige nevø skal ha den hvis jeg vinder. Han er nemlig en rigtig bandit:)

    SvarSlet
  47. Hvis jeg er den heldige, så kender jeg en lille dreng, der vil blive så glad.

    SvarSlet
  48. Malthe Emil, 4 år, og MEGET optaget af røvere, politi (og riddere for den sags skyld) vil bestemt sætte pris på straffefangen her.

    SvarSlet
  49. Umiddelbart skulle man mene at skaldepanden skulle hjem til et barn, men jeg synes han er så fin at han vil få ærespladsen i vores stue.

    SvarSlet
  50. Kære Asli
    Jeg er ret ny i blogland, men jeg bliver simpelthen så inspireret af at læse om alle dine kreative projekter. Hvis jeg skulle være så heldig at vinde skaldepanden, er der ingen tvivl om at den skal være til min lille pige, som kommer til verden om ca 7 uger.
    KH Ellen (fra Lykkesgårdsskolen :-) )

    SvarSlet
  51. Ham er jeg da bare SÅ vild med..... Er jeg heldig, at han bliver min, skal han bo her i min sofa - til glæde for mig og min søsters børn! Tak for en fantastisk blog!

    SvarSlet
  52. Han er fin og vinder jeg ham skal han foræres til min mest bøllede nevø :-)

    SvarSlet
  53. Min store datter på fem. Hun udbrød, da hun så ham på iPaden "Det er jo skurken. Skurken Hugo! Ha, har jeg ledt efter". Så hun ville blive ægte glad:). Mvh Sarah Bencke

    SvarSlet
  54. jeg ville helt klart give den til mine 2 drenge, de er meget optagede af røvere og banditter..

    SvarSlet
  55. Den er så fin, og ville være perfekt til lillebror som ankommer til april! :-)

    SvarSlet
  56. Så skulle min fætter have den. Han er ked af at min kusine altid får de hæklede ting :-)
    /Jeanet

    SvarSlet
  57. Han er så fin:-) Den skal min datter, Selma, have. Hun får inden længe sit eget værelse, og her mangler jeg lidt modspil til alle tøsetingene - det må man sige at han villle være perfekt til:-)

    Kh Annelise - whybuy.dk

    SvarSlet
  58. Nejnejnej, hvor er han skøn! Hvis jeg skulle være så heldig at vinde, skal han bo inde på Varanens værelse. Han er 2,5 år gammel og ville elske den. OG den ville i øvrigt klæde hans værelse (som jeg er ved at pimpe lidt) meget meget fint!

    SvarSlet
  59. Skulle man være heldig at vinde skulle min søn på fire have den når han snart bliver storebror, for så kan man godt bruge en ny god ven!

    Signe

    SvarSlet
  60. Ihh - hvor er han sej, den skaldepande...

    Jeg måske godt at der kunne blive lidt slåskamp om den herhjemme

    SvarSlet
  61. Det skal min søn, der er helt opslugt af skurke og Christians Mysterium.

    SvarSlet
  62. Jeg er total forelsket i dine skaldepander og denne er ikke nogen undtagelse. Skulle jeg være den heldige vinder, kunne jeg overveje, at beholde den selv til pynt i stuen, men jeg ved med garanti, at det vil min søn ikke lade mig gøre, derfor vil jeg give den til ham som en ekstra fødselsdagsgave når han bliver 6 år i februar. Han spørger tit om jeg vil hækle noget til ham, men jeg synes det kan være svært at finde opskrifter på ting, der passer til en 6 årig og ikke mindst er seje og så skal det også gerne være sjovt og udfordrende for mor her at lave.
    MVH Rikke

    SvarSlet
  63. Den skal min søn, Oswald, have, hvis jeg er så heldig at vinde :-)

    SvarSlet
  64. Den skal min nevø have..:)
    sille1990@gmail.com

    SvarSlet
  65. Hvis jeg bliver den heldige vinder, vil jeg simpelthen beholde den Slubbert selv .-) Han er så fin, og utrolig flot lavet, og jeg vil nyde synet af ham. Det kan kun gøre mig glad :-)

    SvarSlet
  66. Hvor er jeg bare vild med Store Slubbert! Hold da op han er sej :)
    Han vil klart gå til min drengebande, hvoraf min mellemste - Otto på 6 år - rent faktisk er vild med straffefanger(!) og selv skal være en af slagsen til fastelavn.
    Jeg krydser...

    SvarSlet
  67. Hold da op hvor er han sej. Jamen det skal min kære nevø da :-)

    daniellalind@live.dk

    SvarSlet
  68. Hvor er den fantastisk! Min nevø ville elske den :)
    lene_mondrup@yahoo.dk

    SvarSlet
  69. Hvor er han fin :) tror min venindes dreng skal have ham hvis jeg er den heldige... Er sikker på at han vil få masser af krammer af ham :D

    SvarSlet
  70. Hvor er den flot, er jeg heldig at vinde den, så skal en kollegas barn have den.
    lki@lobe.dk

    SvarSlet
  71. det skal mit lille oldebarn, han vil knuselske den:)
    coubak@yahoo.dk

    SvarSlet
  72. Sikke en fin give away! Min søn på 1,5 mangler lige præcis sådan en han kan sove med :-)

    SvarSlet
  73. Min datter skal forkæles hvis jeg er den heldige!
    /Nina voresalbum(a)hotmail.com

    SvarSlet
  74. Hold nu op... hvor er den skaldepande lækker. Jeg er forelsket :-D

    Jeg har desværre ikke selv børn, så det siger næsten sig selv, at han skal pynte i min stue. Og når familiens uvorne unger kommer på besøg, vil jeg placerer ham så højt, at de kun kan kigge på ham. Lover højt og helligt... at hvis jeg vinder, kommer der ingen snaskende børnefingre på min skaldepande.
    piahaun@gmail.com

    SvarSlet
  75. Hvor er den bare skøn :)
    Hvis jeg er den heldige, så skal min højgravide veninde have den :)

    SvarSlet
  76. Nøj hvor er det bare nogle FINE ting du laver!!! Jeg vil vildt gerne være med, og hvis jeg er heldig skal min lille niece ha ham :-) mange hilsener Mette - Mette.back@hotmail.com

    SvarSlet
  77. Derfor skal jeg lære at hækle i år 2014!
    Jeg kan tilbyde Store Slubbert vores dejlige kollektiv, Snåstrup Mølle, som meget snart får endnu en lille ny beboer. Slubbert skulle gives til min søn på to år, som så kunne få en stor røver, når jeg nu får en baby. Fair nok, ikke?
    Hilsner Maria - mariavester@gmail.com

    SvarSlet
  78. Hvis jeg vandt ville jeg helt bestemt beholde ham selv, og dette da han er alt for dejlig og så ville han være den ultimative ven at have ved min side i det nye kapitel i mit liv som pædagog. Dimittere fredag så det ville bare været pyt i pande hvis jeg nu vandt :) han er så fin og ville pynte hjemme hos mig også ville han komme med på eventyr :) Hilsen Nanna - nanna.hunter@gmail.com

    SvarSlet
  79. Den skal min søn på 2 have, hvis jeg er så heldig :-) trineborup@stofanet.dk

    SvarSlet
  80. Hold nu op hvor er han fin - og flot lavet - du er godt nok dygtig til at hækle! Min guddatter ville elske ham :-)

    SvarSlet
  81. Hold fast den er flot! Den ville jeg elske at vinde. Jeg ville give den til mit ufødte barn som kommer til verden i juli :). Mvh mariehmark@hotmail.com

    SvarSlet
  82. Aaaarh-men, dén skal jeg da ha' (til min grandniece).
    Hvorfor?
    Fordi jeg er fængselsbetjent. Ja, for real. ;D

    SvarSlet
  83. Han er skisme godt nok sej. Må tilstå at han ville komme til at bo hjemme ved mig selv, er nemlig ret så sikker på at han ville falde i god jord hos min kæreste :-) Og de voksne skal jo også forkæles lidt ind i mellem.

    SvarSlet
  84. God tirsdag aften!

    Dejlig Slubbert du har hæklet, så fin og trendy.
    Hvis jeg vandt ville jeg pynte med den i det gallery vi er ved at få lavet til min datter:-)
    Det skal nemlig være et gallery, cafe, loppeminimarked mv.

    Krydser for at han må bo hos os i gallery "En verden af kunst" ved http://www.mariahoffbeck.blogspot.com
    Tina Hoffbeck

    SvarSlet
  85. Argh, Asli han er simpelthen hen for lækker! Han skal så meget herhjem til mine banditunger (læs: mig) <3

    SvarSlet
  86. Oj! Den vil da gerne vinde til én af mine slyngler :)

    SvarSlet
  87. Er jeg så heldig at vinde denne fange, skal han videre til min kære kæreste, der er ved og få lidt fnidder over de mange pige bamser der er rundt om i huset. ;)
    kreatrolden@gmail.com

    SvarSlet
  88. Det skal den lille baby dreng jeg har i maven helt sikkert. Det ville være skønt at have et kvalitets sovedyr til ham. Han kommer heldigvis snart ud, så det passer perfekt.
    Hilsner Anne
    annewegenerdk@gmail.com

    SvarSlet
  89. Nøøj hvor er den sød :D
    Min søn skal have den, hvis jeg er heldig at vinde..

    Faktisk er skaldepanden næsten lige så stor som min søn var da han blev født :D (44cm)

    SvarSlet
  90. Ham her - Han skal være min yndlingsnieces yndlingsfætter fra hendes yndlingsmoster :D

    Sallybach@outlook.com

    SvarSlet
  91. Min dreng på 16 mdr skal have den hvis jeg vinder, han mangler nemlig en blød og sej legekanmerat.
    Mvh Signe (signevadskaer@gmail.com)

    SvarSlet
  92. Min mellemste dreng på 3 lever et liv som superhelt - derfor ville Store Slubbert passe perfekt ind herhjemme. Han er altid på jagt efter skurke, tyve og spøgelser, så kan kun sige, at Store Slubbert ville få en fantastisk legekammerat herhjemme. Og så ville lillesøster på 4 mdr. nok også få lov at låne ham lidt:-)

    SvarSlet
  93. Hvis jeg vinder - skal han helt klart hjem til de skønneste tvillinger <3 som vil elske ham helt vildt :-)

    SvarSlet
  94. Hvis jeg vinder, skal Store Slubbert hookes op med det operasyngende yngstebarn Siri Superskurk

    SvarSlet
  95. Store Slubbert er sej. Min datter skal have ham, hvis jeg vinder.

    SvarSlet
  96. Hvor er han fin. Han beholder jeg selv, men låner ham gerne til mine døtre :-)

    SvarSlet
  97. Jeg kan lige nå det på falderebet. Den er så fin. Den skal videregives til min søn, hvis jeg vinder.

    SvarSlet
  98. min lille slubbert skal ha´store slubbert. er sikker på de bliver bedste venner:)
    marianne.lykke@gmail.com

    SvarSlet

Topscorere den seneste uge