onsdag den 8. januar 2014

Kreativ på messe


D. 31. januar til 2. februar er der kreativ messe i Rødovre Hallen. Trine og Jane skal have hele to stande på messen og de har spurgt, om jeg vil være med. Det vil jeg da bare så MEGAgerne, for det var rigtig hyggeligt sidste år. Jeg kommer til at hænge ud på deres stand lørdag og søndag og hækle og dele gode hækletip ud til dem, der er interesserede. Det er endnu ikke helt afgjort, hvad jeg skal hækle, men jeg leger lidt med en ide om noget oversize... Nu må vi se, hvad det bliver til. Samtidig med messen er jeg (forhåbentlig) også på banen med en ny hækleopskrift, men det fortæller jeg mere om på et senere tidspunkt.

Har du planer om at komme til kreativ messe? Så kom da lige forbi i stand 6 og 10 og sig hej! Og hvis jeg kender Trine og Jane ret, så har de også skruet et par lækre messetilbud sammen, som måske kunne friste.

2 kommentarer:

  1. Jeg var der også sidste år - rigtig god messe.
    Selvfølgelig kommer jeg også i år, man skal jo nødig gå glip af en god håndarbejdsudstilling og komme hjem med masser af inspiration og garn :-) :-)

    SvarSlet
  2. Jeg var der også sidste år og kom hjem med skønne sager, så skal helt sikkert også med i år..

    SvarSlet

Topscorere den seneste uge