lørdag den 11. januar 2014

Vinder #1

Den første januar-vinder er trukket, og det blev Cecilie, som lagde denne skønne kommentar:

Ååh men jeg skal jo lære at strikke! Og hækle. Og arbejde med læder, kan jeg mærke, nu jeg ser din lækre nøglestor. Og lave fotoalbums på computeren. Og tegne lidt mere igen. Og at lære nogle flere syteknikker, er strengt nødvendigt! Og så skal jeg opfinde 4 ekstra timer i døgnet. Og måske arbejde lidt med anerkendelsen af egne begrænsninger;-)

Hvis du lykkes med det der med de fire ekstra timer, så tror jeg, vi er nogle stykker, der gerne vil høre om det.

Nå, men tillykke til Cecilie (send din adresse i en mail til aslisorup@gmail.com), og tusind, tusind tak til alle jer andre, der skrev om jeres kreative nytårsfortsæt. Det var rigtig sjovt at læse om. Næste januargiveaway kommer på i morgen kl. 10.00.

1 kommentar:

  1. Yaayyy mand, det er jo mig!!! Hvor er jeg heldig :-) Jeg sender dig en mail med det samme (og starter arbejdet med døgnudvidelse - jeg skal nok holde dig opdateret på fremgangen).

    SvarSlet

Topscorere den seneste uge