torsdag den 22. marts 2012

Garn til salg

Jeg forsøger at skabe lidt plads i min garnskuffe, så der ikke skal ligge garn her og der og alle vegne i lejligheden. Og jeg har lidt i overskud, som jeg har valgt at sætte til salg her på bloggen. Der er tale om hele nøgler Kauni.

1 nøgle uopvundet effektgarn. Der er ingen banderole til, så jeg ved ikke præcis, hvad det er for en farve. Der er 227 gram. Pris: 75 kr. + porto (25 kr). SOLGT.

 1 nøgle i røde/rustrøde og brunlige farver. 143 gram. Pris: 45 kr. + porto (25 kr.). SOLGT.

5 nøgler sort. I alt 715 gram. Pris: I alt 160 kr. + porto (46 kr.). SOLGT.

Garnet kan sendes eller afhentes hos mig i København.

Jeg ved ikke lige, hvor meget run, der er på sådan noget garnsalg, men for en sikkerheds skyld, må vi hellere gøre sådan, at I skriver en kommentar herunder, hvis der er noget, I gerne vil købe. Og så ordner vi resten via mail.

6 kommentarer:

  1. Jeg vil gerne købe det sorte :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Super, Maria. Send mig en mail på aslisorup@gmail.com. Så finder vi ud af det :-)

      Slet
  2. uhhh - der var jeg ikke hurtig nok med det sorte ...
    GOD ide med at sælge ud af det garn man har liggende, og ikke kommer til at købe.
    hilsen Mona

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg har set det gjort på flere andre blogs, og tænkte at nu skulle der altså ryddes lidt op i den garnskuffe, der altid er stuvende fuld. Og jeg må bare indse, at jeg jo sletsletslet ikke får brugt så meget Kauni. I hvert fald ikke i den samme farve :-)

      Slet
  3. Og ellers er der sådan en facebookside, hvor man også kan gøre det, som hedder Køb/salg og bytte fra strikkekurven.
    http://www.facebook.com/groups/240954419316890/

    SvarSlet
    Svar
    1. Uuuh! Tak for tippet. Det vil jeg prøve :-)

      Slet

Topscorere den seneste uge