fredag den 2. marts 2012

1, 2, 3 - færdig!

Det er superfedt, når man endelig bliver færdig med et projekt, der har været længe undervejs. Men det er altså også ret tilfredsstillende med projekter, som bliver færdige på nul-komma-ingenting. Sådan et har jeg lige lavet i dag:

En mappe til mine løse strikkeopskrifter...for jeg er nemlig sådan én, der har en del af dem nu (yay!)

Og nederst lige en lille husker til mig selv. Selvom man følger opskrifter, skal der altid være plads til spræl.

Jeg har skiftet elastikken ud fra tone-i-tone-blå til neongul. Dybest set en totalt overflødig detalje. Men jeg synes, at det lige gav lidt af det der spræl, ikk?

11 kommentarer:

  1. Sådan og godt gået !
    Selvfølgelig skal der også være plads til spræl.. og jeg synes faktisk at du oser af spræl ;o))

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Hanne. Det betyder meget for mig :-)

      Slet
  2. Sikken herlig detalje med neonelastikken :-) Nu oser den mappe da af spræl!

    SvarSlet
  3. Uhh det minder mig om at Jeg skal have samler mine hækle og alle mulige andre opskrifter... Så tak for reminder. ;-) Og hvor er den blevet fin. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var så lidt. Se at komme i gang :-)

      Slet
  4. Rigtig fin detalje! Og detaljer giver jo et energiboost uden lige, så den slags er godt givet ud:)

    SvarSlet

Topscorere den seneste uge