søndag den 25. marts 2012

En hyggelig eftermiddag med garn

I dag løb vores hæklearrangement på Restaurant G af stablen og det var sindssygt hyggeligt. Og jeg tør godt at sige, at det vakte opsigt. Restauranten har glasfacade ud til H.C. Andersens Boulevard og der var mange forbipasserende, der fik sig en på opleveren over at se en flok hæklende kvinder. Tænk at det kan være så eksotisk. Nå, men indenfor hyggede vi os som sagt.

Jeg har taget nogle få billeder, så I kan fornemme stemningen:





Tak for en dejlig dag. Vi satser på at gentage succesen en anden god gang. Når det bliver aktuelt, bliver det annonceret på vores blogs.

18 kommentarer:

  1. Hvor er jeg misundelig ;-) Jeg kunne desværre ikke i dag, men er glad for at I vil gentage succesen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er super, at du gerne vil med en anden gang. Stay tuned ;-)

      Slet
  2. Tak for en super hyggelig dag! Jeg glæder mig allerede til en gentagelse. Jeg håber restauranten er friske på at lægge lokaler til igen. Det var jo super lækker kage:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Anne Mette
      Det håber vi også de er. Jeg har ladet mig fortælle, at de har en tagterasse. Kunne det ikke bare være for lækkert?

      Slet
  3. Hvor ser det bare super hyggeligt ud! Jeg kunne desværre ikke i dag, men ville helt sikkert være frisk hvis i gentager succesen.
    Hilsen Maria

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er super, Maria. Det var nemlig rigtig hyggeligt :-)

      Slet
  4. Jeg ville så gerne ha været med, men jeg er altid på arbejde om søndagen ;-(

    SvarSlet
    Svar
    1. Arh hvor ærgerligt, Gitte Luna. Det er jo ellers den dag, de fleste har ledig til den slags...

      Slet
  5. Håber jeg kan næste gang - ville rigtig gerne have været med idag.
    Det ser SÅ hyggeligt ud :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var megahyggeligt og inspirerende at være sammen med andre kreative kvinder. Så vi satser bestemt på en gentagelse :-)

      Slet
  6. Hvor ser det bare helt vildt hyggeligt ud :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var det sørme også, Betine. Du skulle tage at komme med næste gang, hvis du altså bor i nærheden :-)

      Slet
  7. Super fint arrangement - håber I gentager det :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Godt du lige skriver her, Maria. Jeg har nemlig ledt efter din blog og kunne ikke finde den :-)

      Og tak for i går, i øvrigt :-)

      Slet
  8. Det ser vel nok rigtig hyggeligt ud.. Næste gang vil jeg med!

    SvarSlet
  9. Jeg vil også med næste gang! Og tagterrasse lyder megalækkert:)
    Kh Puk

    SvarSlet
  10. Hvor ser det bare helt vildt hyggeligt og inspirerende ud! :)

    SvarSlet
  11. Tak for en hyggelig eftermiddag og tak fordi du tog dig tid til at hjælpe med de firkanter.. Jeg troede nu det var noget let at lære =D

    SvarSlet

Topscorere den seneste uge