torsdag den 15. marts 2012

Bærbart strikketøj

Min karriere som strikker fortsætter i adstadigt tempo. Jeg er stadig i gang med mit voksenprojekt, men jeg er nået til et punkt i strikkeriet, hvor jeg skal koncentrere mig lidt (meget) om det. Derfor egner det sig ikke længere så godt som transport-strikketøj. Så da jeg forleden skulle en tur med toget, gik jeg i gang med et nyt og simpelt stykke strik, som forhåbentlig skal blive til en gave, der skal gives til sommer - ja, det er godt at være i god tid. Jeg kan ikke komme så meget mere ind på, hvad det bliver til - modtageren læser måske med.


Engang for næsten 10 år siden (gisp!) købte jeg en uhyggelig masse råhvidt bomuldsgarn til et sengetæppe, jeg ville hækle til mig selv. Lidt for optimistisk. Men nu bruger jeg altså noget af garnet på mit transport-strikketøj i stedet. Det er en god følelse.

Og nu til noget andet: Jeg har fået en rigtig dejlig mail fra Ketty, som har været så sød at give mig en award. Jeg har det egentlig lidt blandet med at modtage awards, fordi man tit skal sende dem videre til nogle yndlingsblogs e.l. Og jeg følger SÅ mange skønne blogs. Nå, men jeg nævner denne her alligevel, fordi jeg blev så glad for mailen og begrundelsen på Kettys blog. Og fordi Ketty, ligesom jeg, er en glad indehaver af en veteranbil med tilhørende campingvogn. Det kan jeg kun holde af. Tak, Ketty - og jeg håber, du snart viser billeder frem af trækket på bloggen.

4 kommentarer:

  1. godt at det går godt med at strikke - du kan bare det hele. glæder mig til at se hvad det bliver til

    x
    Margit
    Creative Tail

    SvarSlet
    Svar
    1. Arh, det hele er vist så meget sagt :-) Men jeg hygger mig meget godt med det :-)

      Slet
  2. Det ser ud som om, at det bliver godt:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - det håber jeg også, det bliver :-)

      Slet

Topscorere den seneste uge