onsdag den 7. marts 2012

Invitation til fælleshækling

Vi har nu fornøjelsen af at invitere jer allesammen derude med til en hyggelig eftermiddag i andre hækleglades selskab.



Stedet er Restaurant G, Gyldenløvesgade 19, 5 minutters gang fra Rådhuspladsen i København.

Tidspunktet er den 25/3 2012 kl 15.

Tilmelding er ved at sende en mail til mig på aslisorup@gmail.com

Prisen er 50 kr, som betales efter tilmeldingen. Tilmeldingen og betalingen er bindende, da det er restauranten som sørger for kaffe og kage.

Så kom glad og vær med til at hækle offentligt med os - hank evt. op i veninderne. Vi glæder os til at se jer

Hilsen

Asli, Cecilie, Cæcilie, Anne, Mille, Lea, Jeanette og Anne

PS. Ja, man må også godt strikke.

22 kommentarer:

  1. :) Hvor er det fantastisk at i har synkron-udgivet indlægget - det ser fint ud på min blogliste :) Super initiativ med cafe-hækling.

    SvarSlet
  2. Hurra, jeg vil så gerne med til Hækledag (har allerede sendt en mail), så kan det også være jeg kan blive færdig med noget af det jeg er ved at hækle.

    :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Megafedt!! Glæder mig til vi ses :-)

      Slet
  3. Øv øv øv - den dag kan jeg jo ikke :( Jeg er bange for at I bliver nødt til at finde en anden dato ;) Og husk så lige min Giveaway på www.hvabehar.dk :) :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Øvbøv, Sanne! Men tak for reminder om giveaway'en :-)

      Slet
  4. Jaahhh - jeg vil gerne være med. Så må jeg altså få knækket koden til det!

    SvarSlet
    Svar
    1. Fedt, Anne-Mette. Glæder mig til vi ses :-)

      Slet
  5. Øv siger jeg også. Det lyder bare så hyggeligt. Som jeg lige har skrevet til Anne, så ville jeg super gerne med, men jeg er ikke i København den dag, øv! Jeg håber meget at I gentager arrangementet.

    SvarSlet
    Svar
    1. Æv, Susan! Men mon ikke, der kommer en anden lejlighed. Det håber jeg da :-)

      Slet
  6. Skønt initiativ - det vil jeg virkelig gerne! Sender en mail med det samme!

    SvarSlet
    Svar
    1. Super, Maria :-) Glæder mig til at se dig.

      Slet
  7. Hvor fedt! Er vant til at se den modsatte "Kom til strikkecafé (man må gerne hækle)". Jeg vil rigtig gerne med og har sendt en mail :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Du skal være velkommen, Sidsel :-)

      Slet
  8. HOLD SÅ OP MED AT DRILLEEEEEEEEEE!!! Magter det ikke altså!

    SvarSlet
    Svar
    1. *Ae* og tør så øjnene og kom til Kbh! ;-)

      Slet
  9. Jeg kunne rigtig godt tænke mig at deltage men kan kun hvis der er en af jer tøser der er med på at lære fra jer til mig.. Kan kun hækle lige ud og så sker der bare ingenting :S

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej du
      Jeg lærer gerne fra mig. Jeg har planer om at lave et lille nybegynder-hjørne, hvor jeg holder en minihækleskole :-)

      Slet
  10. presss - øv altså - det er i den weekend jeg er i jylland altså - ville ellers meget gerne.. håber i må hygge jer - super ide

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej, hvor ærgerligt, Margit! Det kunne ellers have været hyggeligt :-) Jeg håber, du får en god tur til det jyske.

      Slet
  11. Øv hvor er det ærgeligt at man bor i jylland! :)

    Fed reklametegning ellers!

    SvarSlet
  12. Hey, hvornår er næste gang ?? :-)

    SvarSlet

Topscorere den seneste uge