søndag den 22. august 2010

Blommechutney

I dag har jeg lavet blommechutney med blommer fra forældrenes nabos have. Det er blevet ret godt, og jeg glæder mig allerede til at servere det sammen med en stærk indisk curry. Opskriften er taget fra Koplevs køkken på P1 - og du kan se den her.

Og så har jeg også lavet nye hjemmelavede etiketter til.


Weekendens blogindlæg kunne give det indtryk, at jeg aldrig bestiller andet end at konservere frugt og grønt til vinteren. Det er naturligvis ikke tilfældet, men jeg har fundet ud af, at jeg faktisk synes, det er ret hyggeligt med hjemmelavet konserves. Derudover er det en kæmpefordel, at man har helt tjek på, hvad der er i. Og så er det jo billigt, hvis man kan tiltuske sig noget hjemmedyrket forskellige steder fra.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Topscorere den seneste uge