mandag den 9. august 2010

En hyggelig eftermiddag

Min bedstemor kom på besøg i dag. Det er ikke noget, der sker hver dag, da hun bor i Jylland, og jeg i København. Men ca. en gang om året, tager hun toget over og bor en uges tid hos sin søster, og så kommer hun også altid og besøger mig. Det var således en særlig lejlighed og derfor havde jeg dækket op med den fine broderede dug fra Kirkens Korshær i Varde (genbrugsforretninger i provinsen holder max!). Frokosten bestod af hønsesalat og æg/tomat-madder. Bagefter horn fra forrige søndag, hvor det aldrig begyndte at regn. 
Se de fine billeder af frokosten, som kær'sten tog af bordet, mens jeg var på stationen og hente Bedste:








Vi spiste, drak kaffe og talte om løst og fast i små 4 timer, og så fulgte jeg hende til toget igen. Sikke en hyggelig eftermiddag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Topscorere den seneste uge