onsdag den 4. august 2010

Keramik på den fede måde

Det er lidt snyd, for de her prinsesser er til fyrfadslys, men
fine er de nu alligevel.
Det er ikke sikkert, du kender Kari Giebelhausen, men det burde du! Især hvis du, ligesom mig, har hang til keramik og farver med knald på.

Hun har en lille butik i Lønstrup, hvor hun sælger sine fine ting. Jeg blev lokket ind i butikken af en kæmpe keramikprinsesse med en blomsterkrukke i favnen, og da jeg trådte ind, var det lidt som at komme ind i et parallelunivers, hvor prinsesser, engle, høns og prikker herskede.

Det er dejlig skævt og skørt, og jeg er komplet forelsket i blomsterkrukkeprinsessen, men der er ikke plads på min altan. Jeg købte til gengæld et par morgenmadsskåle, som jeg allerede elsker. Så selv på de lidt trælse morgener, bliver jeg glad, når jeg spiser min morgenmad af dem - og så tænker jeg lidt på prinsesserne af Lønstrup. Suk...

Du kan se Kari Giebelhausens fine ting her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Topscorere den seneste uge