onsdag den 18. august 2010

Haves: To næsten færdige projekter...

Mangles: Pladevat og dobbeltklæbende tape.

Jeg har brugt dagen på at sy mit Beverly Hills quilt-tæppe næsten færdigt. Nu mangler jeg bare to meter pladevat at lægge ind i det, før jeg kan få det helt færdigt.

Da jeg ikke kunne sy mere, gik jeg i gang med et andet projekt: At sætte nyt papir på opbevaringskasser til mit krearum/soveværelse. Jeg købte kasserne i sidste uge sammen med det fine papir fra Søstrene Grene på vej hjem fra arbejde. Det ville unægtelig have været nemmere at vente med at købe dem, til jeg var i bil. Desværre er tålmodighed ikke en af mine stærkeste sider, så derfor så man mig cykle hjem med tre kasser på 30 x 40 cm og fem ruller gavepapir med baboushkaer. Ikke så praktisk, men dog muligt (og jeg måtte kun stoppe to gange og samle papirruller op i cykelkurven igen). Og det var godt, jeg gjorde det, for så kunne jeg - en uge senere - bare gå i gang med at beklæde dem med nyt papir....hvis det ikke lige var fordi, jeg også er løbet tør for dobbeltklæbende tape...























Egentlig behøver kasserne jo ikke nyt papir, for den lilla farve er også fin. Men jeg faldt for de der baboushkaer (og ja, jeg ved godt, at de små dukker ikke ligefrem er et nyt syn, men de er da søde!)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Topscorere den seneste uge