lørdag den 14. august 2010

Den perfekte lørdag

Jeg var på ikke mindre end to loppemarkeder i dag - hvilket sådan ca. er min ide om den perfekte lørdag. Først Gråsten Gardens Loppemarked i (surprise) Gråsten. Det er virkelig stedet, man kan gøre nogle gode og billige fund. F.eks. har jeg møbleret min stue med møbler derfra for 500 kr. Hvis du bor i området, kan du nå det endnu. De holder nemlig også åbent i morgen fra 10-16 og næste lørdag fra 10-13.

Derefter Korskro Hestemarked ml. Varde og Esbjerg (mere marked end heste, heldigvis). Jeg fandt nogle rigtig fine ting, som jeg vil vise billeder af i morgen. I dag vil jeg kun vise en ting. Dette lille skuffedarium i plastic, som jeg fandt i Gråsten for en tyver:


Det passer rigtig fint til at holde styr på alle de små dippedutter, jeg altid får samlet sammen og aldrig kan tage mig sammen til at smide ud. Umiddelbart villle jeg hellere have haft det i en farve med lidt mere spræl i - men se så her:

Nogle strimler neonfarvet karton, og vupti så er der pludselig rigeligt spræl i skuffedariet. Iiih jeg glæder mig til at sætte det på hylden i systuen - det bliver rigtig fint. I det hele taget bliver mit kombinerede krea- og soveværelse rigtig godt efterhånden. Jeg er i gang med oprydning og makeover, hvilket bl.a. involverer nye opbevaringskasser - men mere om det en anden dag.

P.S. Den opmærksomme læser vil bemærke et skift i baggrunden på mine billeder. Altanen er nemlig skiftet ud med forældrenes have for weekenden. Aaahh...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Topscorere den seneste uge