fredag den 25. marts 2011

Af hjertet tak

Min norske blog-ven AbluMoo har været så sød at give mig en award. Og jeg siger aldrig nej tak til en lejlighed til at tale om migmigmigmig. Here goes:

Link til den du fikk awarden hos.

Besvar spørsmålene.

Gi awarden videre til 10 andre bloggere.

Spørsmål 1: Hvorfor startet du å blogge?

Jeg begyndte at følge Lis, da hun bloggede på Trendsales og en hel ny verden åbnede sig. Indtil da havde jeg troet, at man var lidt mærkelig, hvis man godt kunne lide at hækle og sy osv. Det var jeg tilsyneladende slet ikke, og det der blogging virkede som en sej måde at dele kreativiteten.

Spørsmål 2: Hvilke blogger følger du?
Virkelig mange! Alt for mange til at remse op her.

Spørsmål 3: Favoritt makeup-merke?
Jeg går ikke så meget op i, hvilket mærke make-up'en har. Jeg bruger faktisk heller ikke så meget (mere. Engang var jeg altid i fuld krigsmaling). Men jeg bruger altid mascara fra Lancome.

Spørsmål 4: Favoritt klesmerke?
Jeg er heller ikke exclusive med noget tøjmærke. Det ender altid med en blanding af vintage, hjemmesyet og hvad jeg lige falder over på min vej, som falder i min smag.

Spørsmål 5: Ditt "må-ha" makeup-produkt?
Igen: min mascara fra Lancome.

Spørsmål 6: Favorittfarge?
Lyserød tror jeg. Men jeg kan i det hele taget bare godt lide farver.

Spørsmål 7: Parfyme?
Jeg har mange forskellige, men min altime favorit er Gucci Envy.

Spørsmål 8: Favorittfilm?
Hmm...der er ingen der lige kommer til mig. Jeg ser selvfølgelig film og nyder det, men jeg har vist ingen decideret favorit. Til gengæld vil jeg da gerne lige anbefale The Brothers Bloom, hvis du ikke har set den. Den er rigtig fin.

Spørsmål 9: Hvilket land vil du besøke og hvorfor?
Åååh...I'd like to wake up in the city that never sleeps...Og så ville jeg da også gerne se mere af USA. Og tonsvis af andre lande for den sags skyld.

Spørsmål 10: Fem ting du alltid har i vesken din?
Pung og en mia gamle bon'er.

Nu skulle jeg i princippet sende awarden videre, men det virker som om den sidste award-bølge først lige har lagt sig, så jeg vil nøjes med at anbefale dig at kigge ind hos AbluMoo og bagefter tage et kig på listen over blogs, jeg følger fast (under min profil) og klikke ind på nogle, du ikke kendte i forvejen.

2 kommentarer:

  1. Mærkligt at sidde her og læse hos dig, og så samtidig høre dig fortælle om trafik i radioen

    God dag til dig

    SvarSlet
  2. Hej Trine
    Velkommen her :-) Og også en god dag - og kommende weekend til dig.

    SvarSlet

Topscorere den seneste uge