mandag den 14. marts 2011

I said young man, are you listening to me?

Eller skaldepande #6:


I en kommentar til et tidligere indlæg om skaldepande Elvis foreslog Fru Forstad, at jeg skulle hækle en bad ass cop skaldepande. Og det skulle jeg da...bortset fra, at denne skaldepande nok er blevet mindre bad ass og mere Village People. Jeg tror, det er shortsene og skovsneglsoverskægget, der gør det.


Han har naturligvis også truckerbriller...


...og policebadge.

Skaldepande cop er lidt rund om maven...det er fordi han elsker donuts. Han forsøger at forbrænde dem ved at danse til YMCA, men det ser lidt tosset ud, for hans arme er for korte, så han kan ikke nå op over sit eget skaldede hoved.

The bad ass cop kommer naturligvis med til Forårsmarked.

15 kommentarer:

  1. Ha ha ha! Intet mindre end fantastisk! Og ja der er vist mere Village People end bad ass cop over ham;)

    SvarSlet
  2. Tænkte også Village People da jeg så ham :-) Dine skaldepander er fantastiske, det er sgu kreativitet der vil noget!

    SvarSlet
  3. De er bare SÅ skønne, dine skaldepander! :-) Fantastisk

    SvarSlet
  4. Ha ha ha... Hvor er han fin :o)

    SvarSlet
  5. Den er helt fantastisk! Godt arbejde - han er vildt sød. Måske akulle han have en lille donut i hånden :)

    x

    creativetail

    SvarSlet
  6. Pragtfuldt! Intet mindre :) Og så den lille historie der følger med.
    I like :)

    SvarSlet
  7. Hej Anne
    Nogle gange sigter man en vej, men rammer noget andet, men det er også en del af charmen ;-)

    Taktak, Anja. Det bliver jeg meget glad for at høre :-D

    Hej Pifpafpuf
    Tak skal du have :-)

    Tak, Frk. Nielsen :-)

    Hej Margit
    Det er en rigtig god ide! Jeg må lige få lavet den lille tilføjelse :-D

    Hej Dikte
    Det er også rigtig hyggeligt at finde på de små historier. Det giver dem lige lidt mere personlighed :-)

    SvarSlet
  8. Haha, du har ret, han er SÅ meget Village People - men herlig ikke desto mindre :)

    SvarSlet
  9. Hahaha, hvor fedt!! Glæder mig til at se dem til markedet!

    Kh

    SvarSlet
  10. Haha, Xenia - jeg er enig med dig :-)

    Hej Anne
    Glæder mig også til at se dine ting :-)

    SvarSlet
  11. Kan ikke skrive noget fornuftigt ... skal tørre grine-tårene ud af øjenkrogenen ... og grine lidt mere! Du er for sej!
    Respekt og YMCA herfra! :-)

    SvarSlet
  12. Hvor er han mega-sej! Og ja - YMCA! (... men han ligner også lidt en nabo, jeg havde som barn... ;o))

    SvarSlet
  13. Tusind tak, Jane - og ligeover :-D

    Haha, Birgitte. Jeg prøver at forestille mig hvilke træk, der udgør ligheden...

    SvarSlet
  14. Jeg ELSKER ham! Selv om overskægget er mere Tom Selleck end Bruce W

    SvarSlet
  15. Haha Fru Forstad! Det har du faktisk ret i.

    SvarSlet

Topscorere den seneste uge