onsdag den 23. marts 2011

Rosa Armee Fraktion

Arbejdet med ny-indretningen af soveværelset/krearummet fortsætter. Og mens min hr. far roder med ledninger osv. så er jeg så småt begyndt at indrette mig. Og jeg vil have KNALD! på ligesom her. Så jeg har svunget penslen over nogle gamle rammer, som bliver neonpink.

Og da jeg alligevel var i gang med at sætte kulør på, så jeg mig om efter andre ting at male pow-pink. Jeg fandt nogle små legetøjssoldater og cowboys. De fik også en tur og vil nu gå under navnet Rosa Armee Fraktion. De skal med på Forårsmarked og se festlige ud.




Her kan man skimte rammerne i baggrunden. Jeg skal nok kun bruge en, så resten kommer med på marked. Men mere om det en anden dag.

11 kommentarer:

  1. Haha, fed titel!
    Og ih, hvor jeg glæder mig til at se det færdige resultat!

    SvarSlet
  2. spændende - de er mega seje

    x

    creativetail

    SvarSlet
  3. Hej Birgitte
    Tak :-D Jeg glææææder mig også til at vise frem. I aften skal jeg hente en ny stol. Armen det bliver så knaldgodt!

    Taktak, Margit :-)

    Hej AbluMoo
    Tak, skal du ha' :-)

    SvarSlet
  4. Ælsker pink soldater.... de emmer sjovt nok af fred :-)

    SvarSlet
  5. Hej Line
    Ja, det er en sjov selvmodsigelse. Men jeg synes, du har ret :-)

    SvarSlet
  6. I dag fikk jeg en award, og da er det jo bare riktig og rett av meg å gi en award til deg! :)

    SvarSlet
  7. Guuud hvor er de skønne, de soldater. VIRKELIG sejt gjort!! Sikke en fantasi :o)
    Og cool blog! Er først lige blevet opmærksom på dig her en af dagene, men glæder mig til at følge med :o)
    Kærligst,
    Tine

    SvarSlet
  8. Hej AbluMoo
    Tusind tak! Det må jeg lige kigge på snarest :-)

    Hej Tine
    Tak skal du have :-D Og velkommen til!

    SvarSlet
  9. Thanks, Tim and Soul :-)

    SvarSlet

Topscorere den seneste uge