fredag den 4. marts 2011

Hækleskolen #3 - over and out for now

Hækleskolen blev (foreløbigt) afsluttet med maner i går aftes ved hjælp af Camilla, Anne-Mette, Merete og Margit.


Kreativt kaos hersker på bordet.


Superlækre chokokade/orange-muffins bagt af Merete. Og se lige den lille forårshilsen i kurven - yes!


Verdenssituationen blev også lige vendt indimellem hæklingen.


Lavendel fra Margit - "selv tak"!


Te fra Anne-Mette. Mmmm jeg elsker te.


Merete forærede mig en fin halskæde med glasperler.


Og Camilla havde disse skønne glasharer med til mig. De fås eftersigende i Søstrene Grene. Jeg er pjattet med dem!

Du kan jo smutte ind forbi hos de tre af aftenens kursister, der har en blog: Merete, der har en lille kaotisk villa, men som jeg fornemmer, at der er masser af hjerterum i. Margit, der er animator (hvor sejt er det ikke lige?). Og Anne-Mette, der er en den ene halvdel af en blog, der kan noget med papir - og snart hækling.

Tusind tak til alle, der har været med på hækleskolen. Det har været en dejlig uge, og det er bestemt ikke sidste gang, jeg holder hækleskole.

8 kommentarer:

  1. Dejlige billeder og selv tak for en fed aften.
    Ha' en god weekend

    x

    creative tail

    SvarSlet
  2. Hej Margit
    Selv tak - det var bare så hyggeligt (jeg gentager mig selv meget i disse indlæg, men det er altså fordi det passer :-))

    SvarSlet
  3. lidt forsinket tak for sidst.. det var bare super hyggeligt og dejligt at møde jer andre . Jeg har jo haft travlt med at hækle.. nu har jeg Een grydelap :-)
    Knus
    Merete

    SvarSlet
  4. Hej Merete
    Selv tak :-) Jeg glæder mig til at se dem! Fandt du ud af at hækle mønster?

    SvarSlet
  5. Tak for en super hyggelig og lærerig aften. Jeg har chekket kalenderen i forhold til blogtræf d. 19. marts, og jeg har desværre allerede planer. Øv - jeg ville ellers rigtig gerne med. Det er bare så inspirerende og energiskabende, at møde andre kreative bloggere:-)
    Jeg håber, vi ses igen snart
    Mvh Anne-Mette

    SvarSlet
  6. Hej Anne-Mette
    Selv tak. Ærgerligt med d. 19.! Men så ses vi nok bare en anden god gang :-)

    SvarSlet
  7. Hi June
    It really was :-)

    SvarSlet

Topscorere den seneste uge