tirsdag den 22. marts 2011

Forårsaltan

Der sker ting og sager i det lille hjem. Mit soveværelse undergår (med stor hjælp fra mine forældre) i disse dage en stor forandring, som gerne skulle munde ud i, at jeg får en slags krea-rum, som er lidt mere permanent end den arbejdsstation, jeg har nu. Jeg glæder mig som et lille barn!

Mens der bliver hamret og banket og skruet i soveværelset (og bandet og svovlet lidt, for det er paskram), har min mor været så sød at gøre min altan forårsklar.





Krea-rum og blomstret altan i solskin. Livet er skønt!

Jeg viser billeder af mit nye soveværelse senere. Vi skal lige være lidt længere i processen, inden jeg flasher.

12 kommentarer:

  1. Av hvor spændende med soveværelset. Glæder mig til at se det :)
    Dejligt med forår på altan!

    SvarSlet
  2. Skønt med sådan en mor. Jeg har også en plante-glad mor, der lige ordner lidt i haven når hun er her. Dejligt!

    SvarSlet
  3. Høres spennende ut med endringene på soverommet. Og så fine bilder du har i innlegget i dag, superfine egg! :) Jeg skjønner at våren er kommet lenger hos deg enn her jeg bor, her er det fremdeles snø på bakken og alt for kaldt til at blomster kan være ute.

    SvarSlet
  4. Hej Anne
    Jeg kan næsten heller ikke vente med at vise frem. Yay!

    Hej Anne Dorte
    Ja, hun er rigtig sød til at hjælpe med at pynte. Og så var det nok altanen, der ellers ville være blevet nedprioriteret, når der er gang i den indenfor :-)

    Hej AbluMoo
    Den er nok lidt længere fremme her (det håber jeg i hvert fald). Jeg synes, det har været næsten lunt de sidste par dage...og jeg krydser ALT for at det nu endelig lykkes for foråret at bryde igennem. Og jeg sender også lidt forårstanker til Norge, så I snart kan komme med :-)

    SvarSlet
  5. Lækkert med en altan - sådan en kunne jeg godt bruge;)

    SvarSlet
  6. Det er superlækkert, Anne! Især her når solen begynder at titte frem. Hvis der er læ, kan man godt få sig en kop-tår-te derude. Det er dejligt.

    SvarSlet
  7. Ej, Signe! Ved du ikk, hvad det er? Det er når, det er kram, der passer lige præcis, ikk'å!

    SvarSlet
  8. Jeg har selvfølgelig nok fantasi til, at det var noget i den retning, jeg forestillede mig. Men har aldrig hørt det ord før.

    SvarSlet
  9. Hvor er du HELDIG. Det ønsker jeg mig også. Glæder mig så meget til at se billeder. Fine påskeliljer.

    SvarSlet
  10. Hehe, Signe. Jeg tænkte også: Min yderst sprogkyndige veninde, må da kunne stykke det sammen :-D

    Hej Vibeke
    Jeg er MEGET heldigt. Jubii. Billeder følger ASAP :-)

    SvarSlet
  11. hvor ser det bare hyggeligt ud! glæde rmig til at se den færdige altan :)

    SvarSlet

Topscorere den seneste uge