tirsdag den 29. marts 2011

Badges

Jeg er røget ind i en slags kreativ lammelse. Det må være alle de muligheder, der er, efter jeg har fået et reelt krearum. Kender du det? Mængden af ting, man potentielt kunne gå i gang med, er så overvældende, at man slet ikke kommer i gang med noget.

Det skal såmænd nok bare hækles væk. Det satser jeg i hvert fald på. I aften holder jeg nemlig en miniudgave af hækleskolen, hvor der kommer to unge kvinder og lærer at hækle. Det skal nok blive godt og inspirerende.

I manglen på færdige projekter viser jeg lige min samling af badges, som hænger på min nye opslagstavle og spreder glæde med sjove ord:


Det er et reklamebadge for et skuespil, som jeg faktisk ikke kender navnet på. En lego-sherifstjerne. To Obama-badges fra min NY-tur i 2008. Et lille grønt badge, som jeg har fået af en veninde. Og den nyeste i samlingen. Lili Scratchys støt-Japan-badge (jeg ville linke til, hvor du kan købe det, men linket på Lili Scratchys blog virker ikke længere...).


Oven på badgene er en ensom pink kamel på vej ud over kanten...

4 kommentarer:

  1. Den første er fra en aalborgensisk stykke der blev lavet får nogle år tilbage, med stærkt inspiration til titlen fra cimbrertyren i aalborg http://www.visitaalborg.com/NR/rdonlyres/E8FC38CC-2FAD-4F34-BD35-9C438AF02116/0/19_700_11879.jpg

    SvarSlet
  2. det kender jeg alt for godt!!! Fed ide med badges!

    SvarSlet
  3. DET kender jeg også alt for godt. Det plejer nogen gange for mig at rydde op og ud i mine krea sager eller købe nyt. Og nogen gange skal man bare lige have afstand til det hele og så kommer det lige pludselig :)

    SvarSlet
  4. Hej Bettebye
    Tak for opklaringen :-D

    Hej Mette Kathrine
    Godt at vide, at jeg ikke er den eneste :-)

    Hej Marie
    Jeg tror, at jeg bare lige har brug for et par dage til at nyde det nye rum. Og så har jeg også lige et par andre ting, der skal ordnes. Så kommer det nok igen af sig selv :-)

    SvarSlet

Topscorere den seneste uge