torsdag den 3. marts 2011

Something old, something new...

...og nej, jeg skal ikke giftes. Jeg har bare brugt noget (halv)gammelt til at lave noget nyt.


Et hækleprojekt, som jeg indså aldrig ville blive færdigt i den oprindelige form, og noget strik, der heller ikke var færdigt, er blevet til tre puder, der skal med på Forårsmarked. Dette er så samtidig et dementi: Det er måske ikke helt sandt, at jeg ikke kan strikke...jeg har i hvert fald kunnet engang. Jeg har bare ikke gjort det i 100 år, for min tålmodighed rækker ikke til det. Det er alle de masker, der er på pinden samtidig, der får mig til at gå helt i sort. Når man hækler, tager man en af gangen og vupti, så har man lavet en række.



Alle tre puder har fået knapper betrukket med gråt skind og på de aflange puder, har jeg placeret dem, så de passer med zigzagmønsteret.

Der kommer to puder mere i sort...så to be continued.

4 kommentarer:

  1. De er dælme skønne, de farvede puder!

    SvarSlet
  2. Sikke en god ide. Ret lækre Knapper du har valgt.

    SvarSlet
  3. Tak, Puk :-)

    Hej Vibeke
    Det er bare almindelige knapper, der kan betrækkes med stof, og så har jeg betrukket dem med skind i stedet for.

    Tak, Jane :-)

    SvarSlet

Topscorere den seneste uge