lørdag den 12. marts 2011

En slags minikollektion tager form

Den blomstrede del af min lille børnetøjskollektion til Forårsmarkedet er færdig. Jeg er blevet rigtig godt tilfreds med den, så nu håber jeg, at der er andre, der synes, den er ligeså tuttenuttet og sommerfrisk, som jeg gør. Her er lidt billeder:


Denne her kjole er en str. 1½-2 år og den findes også i str. 3 år.


Kjolen har bærestykke og rynk i skørtet. Jeg har sat grå rib i hals og ærmer for at tone det spraglede en lille smule ned.


Udover kjolerne er der t-shirts med både korte og lange ærmer i forskellige størrelser.

Det blomstrede stof er købt i en genbrugsforretning. Jeg er ret vild med det og først var det meningen, at jeg ville sy en kjole til mig selv i det. Men nu er der altså blevet små kjoler ud af det i stedet, og det var nok en god beslutning.

Jeg glæder mig til at vise resten frem. I farverne er det mere afdæmpet til gengæld skruer jeg lidt op for pynten.

15 kommentarer:

  1. Så fint og meget tuttenuttet..:-) Vild med daisy, så fint et stof du har fundet.

    SvarSlet
  2. Tusind tak, Vibeke :-) Og ja, det var et rigtig godt fund, som også har fået lov at ligge lidt, fordi jeg ikke kunne nænne at klippe i det :-)

    SvarSlet
  3. Det er sørme da nogle lækre farver! De skal nok blive et hit:-)

    SvarSlet
  4. Laver du også noget fedt tøj til drengene?

    SvarSlet
  5. den kjole er sød og stoffet er meget fint :)

    SvarSlet
  6. Hej Dorthe
    Tak - det håber jeg du har ret i :-)

    Hej Britta
    Det er planen. Hvis alt går vel kommer der f.eks. også nogle hættetrøjer i sejt stof til drengene :-)

    Tak Helle :-)

    Hej Rannva
    Tak skal du have :-)

    SvarSlet
  7. Det kender jeg alt for godt. Så bliver jeg enig med mig selv om at det er noget pjat og nu skal jeg bruge det. Men shit så kommer tvivlen alligvel. jeg synes det er det helt rigtige du har brugt det til.

    SvarSlet
  8. Sikke fint stof! Jeg er sikker på der kommer til at rende mange tøsepiger rundt og se skønne ud :)

    SvarSlet
  9. Fine sager - er helt pjattet med stoffet!

    SvarSlet
  10. Den er så sød. Hvis jeg kunne, hældte jeg gerne min pige ( på 15) ned i en af dem.

    SvarSlet
  11. Ihh hvor er den bare fin... Den måtte min "sesse" da rigtig gerne være sommerfin i om et par mdr....

    Og tak for link ;)

    SvarSlet
  12. Det stof er bare ren sommer!

    SvarSlet
  13. Hej Vibeke
    Jeg er også godt tilfreds med at have brugt det til de her små kjoler :-)

    Tak, Dicte :-)

    Hej Darling L
    Jeg var også rigtig glad, da jeg fandt det...genbrug i provinsen holder stadig max :-D

    Hahaha, Diane. De bliver nok liiiidt for trange :-)

    Hej Nadia
    Tak skal du have :-) Og det var da så lidt mht. link. Det er en lækker give away, du har gang i, jo :-D

    Hej Pif paf puf
    Tak skal du have :-)

    Hej Anja
    Ja - man bliver glad i låget og længes efter små tykke, bare, brune ben i sommerkjoler ;-)

    SvarSlet

Topscorere den seneste uge