torsdag den 10. marts 2011

Den allerførste gang



Der er en første gang for alting, siger man. Således har jeg for første gang været på sportsbar - og så endda på Hovedbanegården. Sport interesserer mig slet ikke (Her tør jeg godt at generalisere, for den lille smule Wimbledon-tennis eller de få landskampe i whatever, jeg indimellem stiller ind på, kan godt karakteriseres som ingenting). Men jeg blev inviteret af drengene på mit arbejde, og jeg blev så beæret over, at jeg som eneste pige fik en invitation, at jeg sagde ja. Jeg forestiller mig, at de har tænkt enten a) Hun snakker ikke om pigeting eller b) hun er god til at drikke øl. Hvis de har tænkt a), er de blevet svært skuffede i aften, for vi har vendt både kreablogging, hækling og hvem det nu lige var, der spillede i hvilke farver (35 minutter inde i første halvvej). Men jeg er en habil øldrikker.

Man skal ikke være bange for at gå glip af noget, hvis man går på toilettet midt i kampen...(der er i øvrigt også skærme udenfor toiletterne, hvis der skulle være kø).

8 kommentarer:

  1. Haha, tv både utenfor do og inne på do, så festlig. :)

    SvarSlet
  2. Ha ha. Hvor nørdet.

    Men fint, at du tog imod tilbudet. Nu er du langt klogere, end jeg nogensinde bliver på det punkt. Jeg gider heller ikke TV sport. Har faktisk aldrig set en landskamp på tv. Ja du læste rigtigt. Men jeg har set Danmark-Østrig spille landskamp i parken engang, da jeg var tvangsindlagt med skolen. Og det var faktisk sjovt.

    SvarSlet
  3. Ha! Elsker detaljen med tv på toilettet. Jeg gider egentlig heller ikke sport, men kan godt gribes af stemningen, når jeg hænger med drengene. Og øl hører jo til.

    SvarSlet
  4. Hej AbluMoo
    Ja, det var meget overraskende at sætte sig ned derinde og så opdage en tv-skærm. Hihi.

    Hej Diane
    Jeg tog også kun med, fordi jeg vidste det ville involvere hygge og øl :-)

    Hej Julia
    Jeg havde mere travlt med at snakke, så jeg fik ikke fulgt så meget med i kampen. Men det var sjovt og hyggeligt :-)

    SvarSlet
  5. Gud ja, selvfølgelig skal der jo også være et tv både inde på og uden for toilettet! Det er eftersigende ikke det samme at få et mål refereret ;).

    SvarSlet
  6. Haha, det kan der være noget om, Maria. Jeg havde bare ikke lige overvejet, hvilken ulykke, det ville have været for mig, hvis der nu blev scoret mens jeg var på wc.
    ...og gad vide om gutterne også ryger op af sædet, hvis der rent faktisk bliver scoret, mens de er i gang, om man så må sige...

    SvarSlet
  7. Åh Asli hvor herligt! Der må have været så mange guld-øjeblikke for dine kollegaer. Ex da du sagde halvvej og ikke halvleg ;)

    SvarSlet
  8. Haha, Lotte! Jeg er og bliver total idiot til det med fodboldskampe :-D

    SvarSlet

Topscorere den seneste uge