onsdag den 2. marts 2011

Hækleskolen #2 - hæklende hænder

Anden omgang af hækleskolen løb af stablen hos mig i går. Jeg kunne lynhurtigt vende mig til at få besøg af kreative kvinder med mod på at lære for hold da op, hvor er det bare drønhyggeligt!

Det var Susan, Camille, Majken, Cille og Anne, der kom forbi og kastede sig ud i hæklerierne.




Vi begyndte med at hækle rundt. Så alle kursisterne er nu klar til at kaste sig ud i legemad og amigurumi.


Anne havde taget nogle fantastisk lækre cupcakes med (jeg bliver kuglerund af hækleskolen - men det er vist også det eneste minus).


Smukke roser fra Cille.


Fodspa fra Majken. Tusind tak! Både jeg og mine fødder er superglade for det.


Sød krukke med en fugl og chokolade i pangfarver fra Susan.


Camille forærede mig en skål med fantastisk mange lækre ting i. Garn til hækling og broderi. Lakridser.Vaffelviskelæder. Fine sløjfeknapper. Svalebroche fra hendes mærke Miss Vera. Og mange andre skønne ting.

Iiih altså piger, jeg vil gerne sige tusind tak igen, men det var altså ikke meningen, at I skulle give mig gaver!

Kig forbi hos de tre af de skønne gæster, der har en blog. Det er Cille, hvor du kan læse om syprojekter og lææækre kager. Det er Susan, som f.eks. syr søde flodheste og fine ugler. Og det er Camille med Hverdagshjemmene, som altid er klar med indretnings- og shoppingtips.

I morgen er sidste etape af hækleskolen i denne omgang.

8 kommentarer:

  1. Ja, det var simpelthen SÅ hyggeligt og lærerigt og tusind tak for at du vil lære fra dig!

    (og JO - du skal da i hvert fald have en gave for sådan at åbne dit hjem og lære fra dig. Det er yderst værdsat!)

    SvarSlet
  2. Tusind tak for en dejlig aften, Asli! Jeg er total optimistisk nu mht. hækling:-) Det er jo så vildt, at jeg nu kan hækle rundt og rundt og rundt!! :-)

    SvarSlet
  3. Hej Camille
    Jeg gør det glad og gerne. Jeg er bare glad for at sprede glæden ved hæklingen :-)

    Hej Susan
    Selv tak! Og hvor lyder det bare dejligt, at det bare går derudaf :-)

    SvarSlet
  4. Det både ser og lyder helt vildt hyggeligt.. Man bliver jo nærmest helt misunderlig.. :)

    SvarSlet
  5. Hej Frk. Fløe
    Det var nemlig ovenud hyggeligt :-)

    SvarSlet
  6. Tak, tak, tak for i går, det var så hyggeligt. Og helt fantastisk at du vil åbne dit hjem og lære fra dig.
    Og hvis du ikke får overtalt kæresten til at holde kameraet, når du skal lave hækleskole, så siger du bare til, så kommer jeg gerne en aften og filmer:o)

    CilleBille

    SvarSlet
  7. Hej Cille
    Selv tak. Og det kan være, at jeg holder dig op på det tilbud :-)

    SvarSlet

Topscorere den seneste uge