søndag den 12. december 2010

Adventsgaver

Der er få ting, der kan forhindre mig i at skrive regelmæssigt på bloggen. Men kombinationen af julefrokost og efterfølgende tømmermænd, må jeg konstatere, er en af dem.

However, nu er jeg tilbage i fuld vigørt. Ikke mindst fordi, jeg om søndagen må åbne hele to adventsgaver fra hhv. en vestjysk nisse og en sydsjællandsk nisse. Jubii!

Den vestjyske nisse har helt sikkert fået kyndig indpakningsvejledning af min mor. Hun plejer altid at gøre meget ud af indpakningen, men i år er de særligt smukke. Jeg har desværre først fået dem foreviget nu (hvilket slet og ret er for dårligt!), men forestil dig to mere i samme stil:


Eller teknisk set er det fire mere, du skal forestille dig, for ved siden af mine ligger kærestens adventsgaver nemlig også fint til skue:


De er bare SÅ fine, synes jeg.

I morgen er der julemarked på mit arbejde, så resten af eftermiddagen og aftenen byder på hækling i gode veninders selskab. Hyggeligt!

6 kommentarer:

  1. Ja, julefrokost kan godt trække en lidt væk fra bloggen ;)
    Dygtig nisse du har. Mine er pakket ind uden tape, og så med en post-it til at skrive nr. på, så han har nok ikke fået hjælp af din mor hos mig.. hihi..

    SvarSlet
  2. superflot indpakning :) -
    næsten og også kun næsten synd at ødelægge
    kjh♥

    SvarSlet
  3. Hej Anne
    Ja, det var godt nok ikke lige blogging, jeg tænkte mest på i går. Faxe Kondi og fritter, scorede derimod højt.
    Jeg synes, det lyder som om, din adventskalender også har sin charme :-)

    Hej Husmoder
    Ja, det giver bare lige det lille ekstra, synes jeg.

    Hej Marianne
    Ja, det er på en måde lidt ærgerligt. Det kan faktisk ikke rigtig lade sig gøre, at pakke dem ud, uden at tallet går i stykker. Men selve pynten bliver gemt i en skål og står fremme resten af december.

    SvarSlet
  4. Virkelig vakkert pakket inn, ja. En fryd for øyet. :)

    Det må være fint å ha sånne skjønne pakker liggende ventende.

    SvarSlet
  5. Hej AbluMoo
    Ja, jeg glæder mig også til at se, hvad der er i den sidste. I julen og til min fødselsdag bliver jeg som et lille barn. Jeg elsker gaver :-)

    SvarSlet

Topscorere den seneste uge