fredag den 31. december 2010

Bord dæk dig

Mit nytårsbord bærer præg af forskellig inspiration, jeg har fundet rundt omkring i blogland. Og på den måde er det også en smuk afrunding på 2010, hvor jeg stiftede bekendtskab med dette forunderlige land, som er fyldt med smukke kreative væsner, der konstant deler ud af en rigdom, jeg aldrig havde drømt om. Jeg ønsker for jer alle sammen, at 2011 må bringe jer lykke og nye skønne ideer og projekter.

Her kan I se nogle billeder af føromtalte nytårsbord:




Jeg har taget udgangspunkt i disse fantastiske papirbolde, som jeg først så hos Karen. Jeg måtte fluks ind til Carmen i Larsbjørnsstræde og redde mig nogle.

På baggrund af dem blev farvetemaet blå, grøn og lilla.

Flere detaljer:


Jeg har lavet en dekoration i et firkantet fad. Dekorationen består primært af mos og hyacinter, men der har sneget sig lidt eventyrland ind i form af en perlemorsskal, kinesiske mønter og perler, der er drysset ud over det hele.


Tallerkenerne er de STORE Bjørn Wiinblad, som jeg fik superbilligt i en genbrugsforretning i Varde. Egentlig er det vel fade, men i aften bliver de brugt som tallerkener. Som servietringe, har jeg lavet silkeblomster efter Wenches DIY. Bemærk: Kun én slags vinglas. I aften drikker vi nemlig kun champagne.

Jeg er godt tilfreds med resultatet, som er meget anderledes end sidste år. Bordet ser selvfølgelig lidt tomt ud i forhold til sidste år, men der var også otte kuverter mere til at fylde op. Så i år er der plads til store armbevægelser.

Og nu: less blogging, more cooking! Vi ses i 2011.

9 kommentarer:

  1. Fint, elsker de papir bolde. Ha en dejlig aften. Godt nytår!

    SvarSlet
  2. Hvor ser det fint og festligt ud. Jeg nåede desværre ikke at få fingrene i pompoms'ne. Der var ikke flere tilbage i de farver jeg ville have. Godt Nytår og god aften.

    SvarSlet
  3. Så fint nyttårsaftenpyntet!
    Ha en herlig aften og et fabelaktig godt nytt år! :-)

    SvarSlet
  4. Fedt bord! Mit endte i den mere traditionelle genre. Jeg tror jeg skal gå i gang lidt før næste år og lave noget vildt! Du har så mange gode idéer - både i år og sidste år:-)

    SvarSlet
  5. Det ser bare godt ud. Jeg er vild med papirboldene :)

    SvarSlet
  6. Hej Anja
    Ja, jeg kunne heller ikke stå for dem, da jeg så dem på Karen Klarbæks blog. Godt nytår!

    Hej Marie-Louise
    Hvor ærgerligt! Der var også ved at være godt tømt ud, da jeg var derinde. Også godt nytår til dig :-)

    Hej AbluMoo
    Tak skal du have. Jeg håber også, at du havde en god nytårsaften og får et godt nytår :-)

    Hej krAm
    Tak for de søde ord. Godt nytår!

    Hej Malene
    Ja, er de ikke bare skønne! Jeg overvejer, at have dem hængende lidt endnu, bare fordi de er fine :-) Godt nytår!

    SvarSlet
  7. Hvor ser det bare smukt ud! Håber du kom ind i 2011 med bravour!

    Godt nytår!

    SvarSlet
  8. Hej Camille
    Ja, vi havde en dejlig aften. Jeg håber, at du også er kommet godt i gang. Eller det kan jeg jo se på din blog - at du har gang i noget spændende og indtil videre hemmeligt. Glæder mig til at læse mere om det :-) Godt nytår.

    SvarSlet
  9. Hvad mon de hedder? Kan man købe dem på nettet?

    SvarSlet

Topscorere den seneste uge