torsdag den 23. december 2010

Ting der lyser op

I går hentede jeg en pakke på posthuset fra Camille med bloggen Hverdagshjem. For et par uger siden var jeg så heldig at skrive en kommentar tids nok hos hende til at få en gave i en sjov blogleg. Planen var, at jeg ville have postet dette indlæg i går aftes, når jeg var nået til Jylland, men Fyn kom i vejen, om jeg så må sige. Eller jeg kunne også sige, at i den oprindelige plan havde jeg ikke regnet med, at det ville tage 7½ time at køre fra København til Varde. Lad mig bare sige, at vi nåede frem med temmelig ondt i den nederste del af ryggen. Men frem kom vi og derfor kan jeg nu fremvise en sand symfoni af dejlige gaver fra Camille:


Herover kan du se alle pakkerne, der var inden i den store pakke. Og ja, de er fotograferet med blitz i elendigt lys på mit skød på bagsædet af forældrenes Volvo et eller andet sted på Køge Bugt Motorvejen i går aftes. På det tidspunkt var vi 1½ time undervejs, og jeg var allerede ved at være lidt træt af situationen. Little did I know...


Camille har lavet et meget personlig pakke til mig og herover er det bordskånere af filtkugler - efter inspiration fra Karen Klarbæk. De skal få lidt mere farve ind i min stue, fordi Camille har læst om mit Bringing colour back-projekt. Sejt!


Fyrfadsstager med motiver fra gamle julemærker. Sejt og næsten lidt vintage-agtigt.


Fine træophæng til juletræet. Men pt. overvejer jeg, om jeg nænner at gå af med dem til til-og-fra-mærker på de allersidste julegaver.


En skøn lille bog med eventyr. Det er fra dengang, hvor bøger til børn var små. Jeg er rigtig glad for den.


Sløjfeknapper! De er skønne med skøn på. Camille skriver, at de måske kan finde vej til et af mine projekter? Hell-to-the-yeah! Jeg planlægger allerede en hæklet robot med turkis halsklud. Jubii!

Tusind tak for dine fine, fine gaver Camille! De lyste op på bagsædet af en mørk bil.

Og nu vender vi så tilbage til bloglegen: Hvis du vil være med til at fortsætte løjerne, skal du blot skrive en kommentar herunder. De første tre, der skriver en kommentar, får en lille gave af moi. Jeg håber, I vil være med - det ku' være så hyggeligt.

Og et lille p.s.: Hvis du kigger ind til Camille i dag, kan du vinde et sæt vintageglas, som jeg har givet til hendes seje pakkekalender.

4 kommentarer:

  1. Haps! Jeg vil være med :)

    Glædelig jul, håber du får nogle dejlige dage.

    SvarSlet
  2. Jeg vil da også gerne være med :)
    Glædelig jul herfra :)

    SvarSlet
  3. Jeg vil også gerne være med,Asli..Og tak for din søde kommentar om mit billede fra Tivoli:)

    SvarSlet
  4. Hej alle tre
    Tak fordi I vil være med i legen. Send mig jeres adresser på aslisorup@gmail.com. Så sender jeg en pakke til jer lige pludselig :-)
    Glædelig jul til jer.

    SvarSlet

Topscorere den seneste uge