torsdag den 23. december 2010

Genbrugsparty i provinsen

TO indlæg på en dag! Jeg er gået blogamok! Men jeg må simpelthen lige vise dagens genbrugsfund frem, for ingen tur til hjembyen uden minimum ét besøg i de lokale genbrugsbutikker.


Et Bjørn Wiinblad fad med 'Familien Danmark'-motiv - ja, det hedder det altså ifølge bagsiden.


Sommerfugle i glas og ramme. Jeg synes, det er lidt morbidt, men faktisk også meget fedt. De skal være med til at få mere farve ind i mit hjem.


En gammel bambifigur. Her poserer han på vores juletræstæppe, som min mor har applikeret.

Udover det fik jeg også en spritny Odd Molly cardigan til 50 kr og en rød og hvid bolsjestribet kjole, som jeg tror, jeg skal have på i morgen aften. Yay!

6 kommentarer:

  1. Fede fund! Er vild med sommerfuglene. Og Odd Molly det er da et KUP!!
    God jul!

    SvarSlet
  2. Hej Julie
    Ja, nogle gange er det bare som om, man rammer en guldåre, når man tager i genbrug. Andre gange kommer man hjem uden noget som helst. Denne gang var RIGTIG god :-)

    SvarSlet
  3. Lækkert fad og de sommerfugle er også helt skønne.
    Rigtig god jul og måske på gensyn i det nye år.

    SvarSlet
  4. Fine fund! Fadet er rigtig smukt, forbinder elllers Wiinblad mest med eventyr-univers, men det her er dejlig anderledes. Og sommerfuglene er jeg dybt misundelig på!
    Glædelig jul!

    SvarSlet
  5. Hej Jeannet
    Også glædelig jul til dig og din familie.

    Hej Anja
    Ja, det er lidt anderledes. Jeg har også nogle andre fade i årstiderne-serien og selvom dette er mindre detaljeret end den serie, så sker der lissom mere. Men uanset hvad er jeg vild med hans stil.

    SvarSlet

Topscorere den seneste uge