mandag den 13. december 2010

Det var ikke Pakhus 16...

...men det var nu meget hyggeligt alligevel, da der var julebazar på mit arbejde i dag. Det var 2½ time i eftermiddags og mine kolleger tog fint imod mine ting. Og så var det hyggeligt at se, hvad de andre havde med.


Hver udstiller fik et lille bord - og det var altså ret lille. Og med begrænsede muligheder for at fragte rekvisitter til huse, var det også begrænset hvad jeg havde at gøre godt med i forhold til dekoration af boden. Men en troldhasselgren hjalp med fremvisningen af de små robotter, som havde fået en snor i toppen, så de lettere kunne agere alternativ julepynt.


Vanterne var (naturligvis) også med og jeg fik solgt et enkelt par.


Og så skylder jeg vist billeder af de færdige robotter. Her poserer de fint på forskellige locations på mit arbejde. Hvis du også vil hækle små robotter, så kan du finde dem i bogen her, eller du kan slå dig løs med garnrester, perler og skruer - man kan bruge, hvad man nu lige har ved hånden.

13 kommentarer:

  1. Super fine (og sjove!) robotter Asli! Især den med fjederen er da bare for sød:) Og tillykke med vante-salget.

    SvarSlet
  2. Herlige roboter! Jeg må absolutt bli flinkere med heklenålen fort, fort, fort. Jeg holder på med de enkleste bestemorruter for tiden, og er stolt av meg selv for det, men dersom jeg hadde fått til noe så ypperlig som disse robotene hadde jeg vært superkry og muligens litt svevende. Jeg digger! :)

    SvarSlet
  3. Nej hvor er de bare lækre de robotter. Jeg er tosset med den grå:-) total cute!!

    SvarSlet
  4. Altså hvor er de fine, de robotter. Kunne være jeg skulle vove mig ud i nogle til en uro til min venindes søn :)
    Og lækkert du fik solgt et par handsker.

    SvarSlet
  5. Hej Anne
    Sombien er også en af mine favoritter :-)

    Hej AbluMoo
    Altså det er jo let for mig at sige, når jeg har hæklet i årevis, men det er faktisk ikke så svært. Hvis du kan hækle en bold, kan du også hækle robotter :-)

    Hej Susan
    Den er også rigtig fin. Og så er den en af de mest børnevenlige, for den har ikke alverdens perler, knapper og skruer syet på, som børn kan få galt i halsen.

    Hej Anne
    Det skal du endelig gøre, det ville sikkert være et hit. I går var der også nogen, der købte dem til barnevognsophæng.

    SvarSlet
  6. Dine robotter er super seje og inspirerende ٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶
    December hilsner fra Fluesvampen/Lærke

    SvarSlet
  7. Hvor lyder det hyggeligt! Jeg ville være ilde stedt hvis der skulle være krea julemarked på mit arbejde. Så mange kreative sjæle tror jeg dælme ikke der er på mit job. ;o)

    Vanterne er simpelthen så skønne. Hver gang du fremviser dem blir' jeg imponeret og sukker over dem. Robotterne er virkelig også søde, fine og fulde af charme...

    SvarSlet
  8. Hej Lærke
    Hvor sejt, at du kan tegne i kommentaren! Hvordan gør man det?

    Hej Maiken
    Det var nemlig rigtig hyggeligt. Der var 19 tilmeldte, men det er også en stor arbejdsplads, jeg har.

    SvarSlet
  9. Hold da op... Hvor er de sjove og søde de små robotter. Håber at jeg en dag mester en hæklenål godt nok til at gøre dig kunsten efter.

    I øvrigt fed blog du har.

    SvarSlet
  10. Hej Klejs
    Jeg pønser på at lave en hækleskole her på bloggen i det nye år, så det kan være, du kunne synes, det var sjovt at følge med der :-)

    Og tak for de søde ord om bloggen.

    SvarSlet
  11. Tusen takk for hyggelig hilsen i dag, Asli. :)

    Hekleskole, sier du? Her på bloggen? Ja!! :-D

    SvarSlet
  12. Oooh, HVOR kan man købe de fantastiske vanter henne?

    SvarSlet
  13. Hej Marie
    Du kan skrive mig en mail på aslisorup@gmail.com, så finder vi ud af det :-)

    SvarSlet

Topscorere den seneste uge