fredag den 24. december 2010

Julekort fra frøkenen og baronen

Kære du, som har været med til at gøre den sidste halvdel af 2010 uforglemmelig for mig (ja, det er dig, jeg taler om - dig, der sidder lige der bag skærmen nu).

Her får du lige en kort julehilsen. Og den bliver kort, fordi vi ses jo lige om lidt igen - og fordi, en juleaften venter lige om hjørnet. Det er bare lige for at sige: Tak! Da jeg oprettede min blog for fire måneder siden, vidste jeg ikke, hvad jeg skulle forvente, men jeg havde i hvert fald ikke forventet, at jeg ville få meget igen. Det er en daglig fornøjelse at bevæge sig rundt i blogland og blive inspireret og opleve positiv stemning. Så tak!

I går rundede jeg de første 100 faste læsere, og det var en dejlig julegave at få fra blogland. Jeg er simpelthen så glad og taknemmelig for, at I har lyst til at kigge med herinde. Og i januar vil jeg forsøge at give lidt tilbage. Jeg pønser på at lave en hækleskole med basic-hækling for nybegyndere og hæklemønstre, der er overskuelige at kaste sig ud i. Men alt det, vil jeg vende tilbage til senere. Nu er det den der juleaften, jeg vil koncentrere mig om.

Så kære du: Jeg ønsker dig en rigtig glædelig jul, og tak!

Kærlig hilsen
Asli
og frøkenen og baronen.

Du får lige et par billeder af min families juletræ i år. Min mor pynter altid juletræet med ens pynt over hele træet. I år er det svampeglaskugler (købt i Netto) og røde sløjfer, der pryder træet.

4 kommentarer:

  1. Tillykke med de 100 :) Jeg nyder ihvertfald at følge med herinde.
    Vi har faktisk nøjagtig det samme pynt på hvert år. Meget forskelligt fra jeres :) Og sikke nogle stooooore gaver under træet, var der noget godt? :=

    Kh Anne

    SvarSlet
  2. Jeg er netop faldet over din blog (for nogle få dage siden) og er også straks blevet fast læser! Og hold op, hvor jeg glæder mig til din hækleskole!! Jeg hækler en smule, men det er lært fra youtube, så jeg ved ikke hvad de forskellige masker hedder på dansk, og kan derfor ikke følge en opskrift, much to my regret. Så jeg vil hvertfald følge ekstra godt med, her i starten af det nye år. :)

    SvarSlet
  3. Hej Anne
    Tak skal du have. Jeg nyder også at følge med hos dig :-)
    Der var rigtig mange gode ting i gaverne. Jeg fik bl.a. en masse globalknive, to pastatallerkener fra Royal Copenhagen Elements, et par sko og mange andre dejlige ting. Jeg håber, at du havde en god jul :-)

    Tak skal du have, Joan :-)

    Hej Lea
    Velkommen til! Jeg glæder mig også til at komme i gang med det. Jeg skal bare lige have styr på teknikken - altså om jeg skal uploade videoer eller fotos :-)

    SvarSlet

Topscorere den seneste uge