onsdag den 1. december 2010

Julenissen har været her

Kamerakrisen er midlertidigt løst takket være mine søde underboer.

Så nu kan jeg dokumentere, at julenissen har været her:


Og tænk sig: Han er kommet hele vejen fra Norge! Det gør det bestemt ikke mindre spændende. Iiih pludselig synes jeg, at der er meeeeget længe til den 13. december, hvor jeg må åbne min pakke i Unikarinas kreative pakkekalender. Men jeg har smugtrykket lidt på den (fnis)...den er blød...jeg kan godt lide bløde gaver.

Men nissen gik ikke tomhændet herfra:


Han fik min gave til Bjørnemor med. Den skal åbnes lige om lidt og jeg glæder mig mindst ligeså meget til at se, hvad hun siger til den.

5 kommentarer:

  1. Se det er da en virkelig tålmodighedstest....tror jeg blev nødt til at gemme pakken helt væk :-)

    Tak for din kommentar og må sige jeg var helt oppe at køre over de genbrugsbutikker vi fandt i Varde. De var jo kæmpestore og billige. Selvom der er en times kørsel kører jeg gerne til Varde igen bare for at besøge de butikker :-)

    Fortsat god dag

    Kh. Mette

    SvarSlet
  2. Jeg glæder mig til at se hvad der er i pakken. Ville gerne have meldt mig til pakkekalenderen, men er knap så krea som visse andre ;) jeg må nøjes med at lure med hos dig Asli, men det er jo heller ikke dårligt.

    kram

    SvarSlet
  3. Venter spændt på at se hvad der er indeni... :-)

    SvarSlet
  4. Man må ikke mærke på pakkerne, selvom de ser spændende ud! Men jeg er nu også spændt.
    Knus

    SvarSlet
  5. Hej Mette
    Jeg cirkler også lidt om den nu. Men jeg holder mig i skindet :-) Mht. genbrugsbutikkerne så er jeg også lige en (eller flere) runder HVER gang, jeg er hjemme.

    Hej Annemette
    Du skulle da have været med! Jeg er sikker på, at du ville have fundet på noget fint.

    Hej Anja
    Iiih! Jeg er også spændt på den norske gave.

    Hej du
    Jeg ved det godt. Hvis der ellers er nogen, der går op i de internationale gaveregler, så er det mig. Men jeg kunne ikke lade være *ser flov ud*.

    SvarSlet

Topscorere den seneste uge