fredag den 3. december 2010

Julegaver?......Tjek!


Det er lidt forskelligt, hvor god tid jeg er ude i, når det gælder julegaver. Men i år er jeg i EKSTREMT god tid. Jeg har nemlig - ved en mindre shoppingsanstrengelse - i går fået indkøbt samtlige julegaver (læg her mærke til, hvordan jeg snedigt vinkler historien, så det lyder som om, jeg måtte anstrenge mig for at tage på shoppingtur - winkwink).

Eller det passer faktisk ikke helt, at jeg har købt dem alle sammen. For min veninde og jeg har aftalt at give hinanden billetter til Take That i Parken. De laver en ekstrakoncert i tillæg til den, der er totalt udsolgt. Så jeg krydser alt, for at vi kan få billetter. Det kunne være så FEDT!

Jeg fik også købt en gave til mig selv. Det gør jeg hvert år. Og den bliver pakket ind og kommer under juletræet med til-og-fra-kort (fra Asli til Asli) og det hele. Jeg kan i sagens natur ikke vise den frem endnu - det er jo en julegave, og skal være en overraskelse - men jeg kan sige, at det er noget til min stue og at det er under overskriften "bringing colour back", jeg har købt den. Jeg håber, jeg bliver glad for den.

8 kommentarer:

  1. Kan godt lide du køber julegave til dig selv, det burde man fakisk tage til sig. Glæder mig til at se hvilke farver der gemmer sig :)

    SvarSlet
  2. ja, det er pænt sejt, især at det er en overraskelse. Det vil jeg også indføre her!

    SvarSlet
  3. Åh, dit heldige asen, jeg er slet ikke kommet igang. Og lige som en indskydelse: ELSKER flamingoen i baggrunden. mums.

    SvarSlet
  4. Hej Julia
    Det er superdejligt, at man i hvert fald den ene gang om året, kan købe noget luksusagtigt til sig selv uden af have dårlig samvittighed.

    Jeg vender tilbage med billeder efter jul. Jeg er jo på ingen måde indretningsblogger, men jeg vil prøve at få lidt mere farve ind i min stue.

    Hej Camille
    Gør det! Gør det! Og øv, hvor er jeg ærgerlig over, at jeg ikke vant kalendergaven hos dig i dag. Den ville jo være PERFEKT til at få mere farve ind i mit hjem.

    Hej Line
    Der er også god tid at løbe på endnu. Men det er godt nok også dejligt, at jeg ikke behøver at bekymre mig mere om det.
    Og sejt at du lige kunne se "Flamming" i baggrunden - han har fået lov at bevogte gaverne til de er pakket ind :-)

    SvarSlet
  5. Du er satanedeme kær, Asli!!

    Mon du også går og ryster pakken lidt og prøver at gætte hvad du giver dig i år?!

    Og så lige et spørgsmål, hvis du en dag får en søn, vil du så ikke nok kalde ham Flamming - det er jo det herligste navn!!

    Kram fra Uffe og Camilla

    SvarSlet
  6. Hej Camilla og Uffe
    I år bliver det jo rigtig spændende, hvad der er i pakken. Jeg plejer at give mig sko, for det plejer jeg at blive glad for. Men i år bliver det noget andet, der kommer under træet.

    SvarSlet
  7. Det vil jeg da også til, at give mig selv en gave. Super ide!

    SvarSlet
  8. Hej Anja
    Det skal du da! Det er bare rigtig dejligt at tillade sig selv den luksus :-)

    SvarSlet

Topscorere den seneste uge