fredag den 17. december 2010

Så kan jeg vist godt løfte sløret

Bjørnemor har åbnet min pakke i den kreative pakkekalender og derfor kan jeg godt afsløre, hvad jeg har sendt til hende:


Det er et etui, en pung eller et penalhus i sort og lilla skind. Der kan f.eks. være blyanter eller hæklenåle eller måske nogle korte strikkepinde (ret korte) - jeg ved ikke så meget om strik.

Det var en sjov udfordring at lave en gave til en, jeg ikke kendte, men jeg tænkte, at jeg ville sy en form for allround etui til Kirsten og så fik jeg den ide, at sy hende bloglogo på, så etuiet blev personligt. Jeg håber, du bliver glad for gaven Kirsten og finder noget at bruge den til.

2 kommentarer:

  1. Jeg synes det er en skøn blog du har og en fin gave du har lavet til Kirsten.

    SvarSlet
  2. Hej Conny
    Tak skal du have. Jeg kan også godt lide din blog. Især navnet er sjovt, som en opfordring til os, der kan være lidt 'igangbesværede' indimellem ;-)

    SvarSlet

Topscorere den seneste uge