mandag den 6. december 2010

En hyggelig dag i Blogland

I går var jeg hjemme hos Tine til et skønt arrangement med 13 andre blog-kvinder. Det var simpelthen så hyggeligt, og alle sammen var så søde. Jeg er jo relativt ny i det her game, men gang på gang bliver jeg overrasket over, hvor positivt et miljø blogland er. Hvorend man kommer, møder man søde, kreative, positive mennesker. Jeg bliver sgu (jo "sgu"!) glad i hjertet og helt ned i lilletåen af det.

Bloglands pt. mest gennemfotograferede cupcakes. De er Annes værk og de var gode.

Der var pakkeleg med fine, fine pakker. Og når der er kreative pakker på spil, så ryger det pæne og søde ud for en stund, kan jeg afsløre. Der var krig på kniven for at få fat i de lækre gaver:



Efter pakkelegen gik vi i gang med forskellige kreative sysler. Jeg havde selvhærdende ler med, så vi kunne lave til-og-fra-kort vha. kage-udstikkere og bogstavstempler. Det er på ingen måde min ide, jeg har efterhånden set dem mange steder, men jeg tror, jeg så dem hos Ida først.


Midt på bordet var der gang i perlepladerne.


Og i den modsatte ende gik strikkepindene lystigt.

Det var en rigtig skøn dag, som endda blev afsluttet med julemarked på Frederiksberg, hvor jeg fik købt to Thora Finsdottir-vaser i slikfarver. Men dem viser jeg billeder af en anden dag.

13 kommentarer:

  1. Ja, det var en super hyggelig dag, Asli! Vi må snart finde ud af noget igen:) Og ja, mine muffins er vist ved at være ret gennemfotograferede her i blogland - kendismuffins;)

    SvarSlet
  2. Dejlig dag :)
    Tak for sidst, hyggeligt at møde dig ordentligt denne gang, håber klart på gentagelse.

    Kh Anne

    SvarSlet
  3. Hold fast det ser ud til at I har haft en dejlig dag. Det er nemlig det som blogland kan - man kan skabe relationer og kreativitet på kryds og tværs. Man får bare så meget igen...

    SvarSlet
  4. Hej Anne
    Jaaa! Lad os gøre det igen.

    Hej Anne
    Det var simpelthen SÅ hyggeligt - og jeg håber også på en snarlig gentagelse.

    Hej Karina
    Det er rigtig godt sagt. Man får nemlig bare rigtig meget igen. Det er dejligt.

    SvarSlet
  5. Hej, det var så hyggelig - jeg har også lagt ud lidt billeder på min blog :)

    Glæder mig til ny blogtræf på nyåret!

    SvarSlet
  6. Ej altså, det er altså en fest at se hvor I hygger jer... :))

    SvarSlet
  7. Hej Heidi
    Tak for sidst. Det er fine billeder på din blog :-) Og fedt at se dit nye julepynt/pakkespilsgaven in action.

    Hej Wunderbar
    Så skulle du have været der! Mine billeder gør vist ikke stemningen helt retfærdighed.

    SvarSlet
  8. Hej Asli
    Tusind tak for sidst.
    Er det i øvrigt dig, der glemte en saks?
    kh Tine

    SvarSlet
  9. Tusind tak for en dejlig dag!

    Det var hyggeligt at møde dig :)

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
  10. Hej Tine
    Selv tak :-) Nej, jeg har ikke glemt en saks. Anne-Mette brugte en broderisaks til at åbne posen til leret. Måske er det hende?

    Hej Mirjam
    Selv tak og i lige måde :-)

    SvarSlet
  11. Hej Asli,

    Tak for sidst.
    Det var vildt fedt at prøve det ler, du havde med. Du fik da også produceret en hel del, kan man få lov og se det i aktion:-)

    kh. Susan

    SvarSlet
  12. Orv hvor ser det bare hyggeligt ud! Og dejligt med så mange forskellige sysler!


    Hvis der er plads til flere, vil jeg meget gerne med en anden gang. :)

    SvarSlet
  13. Hej Susan
    Ja, jeg fik produceret en masse. Og selvfølgelig får I det at se, når det er rigtig tørt og lakeret osv.

    Hej Camille
    Det skal du da! Jeg tror, det var lidt ligesom din hausfrau-klub, og nu er jeg virkelig misundelig på den!

    SvarSlet

Topscorere den seneste uge